TEMAC, a.s.IČO: 00 012 092

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Hlavní účetní (24111)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
26. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025 do 31. 3. 2026
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
1
Směnnost
Turnusové služby
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 45 000
do 55 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Nymburská 53 Zvěřínek okr. Nymburk

Komu a kde se hlásit

Holanová Lucie

Nymburská 53

28 913 Zvěřínek

okr. Nymburk

Email: sekretariat@temac.cz

Telefon: 724 127 536

Upřesňující informace

Temac, a.s. je přední středoevropský výrobce a distributor průmyslového těsnění. Sídlí ve Zvěřínku (okres Nymburk). Hledáme Hlavní účetní, který/á převezme odpovědnost za účetní agendu celého podniku a úzce spolupracuje s vedením společnosti. Účetní agenda: - metodika informačních a ekonomických činnostní včetně dokladovosti - kontrola účtování a vyhodnocování pohybu materiálů, finančních činností, odvodů, daní, mezd a ostatních plnění - zabezpečení inventurní činnosti, zpracovává směrnice o provádění inventarizací veškerého majetku a zásob - výpočet odpisů a jejich evidence - zúčtovává zápočty vydaných faktur, došlých faktur a dobropisů - provádí a účtuje přepočet kurzovních rozdílů - účtuje zápisy do hlavní knihy - provádí inventarizaci účtů, kontrolu skladů, saldokonta a souvztažností - zpracovává měsíční a roční účetní uzávěrky, dle platné legislativy - příprava reportů, Rozvaha, VZZ - spolupracuje s auditorskou společností a daňovým poradcem - znalost agendy DPH a kontrolního hlášení - vede tým podřízených zaměstnanců, účetní a mzdovou úč. Požadujeme: - středoškolské či vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření - znalost účetních a daňových předpisů - praxi na obdobné účetní pozici (min. 3 roky) - zkušenost s vedením účetní agendy podniku a zpracováním hospodářského výsledku - Microsoft Office (Excel, Word,) na pokročilé úrovni - angličtina na střední úrovni komunikace a obchodní korespondence - samostatnost, pečlivost, zodpovědnost CO JSOU PRO NÁS DALŠÍ BONUSY? - zkušenosti se mzdovým účetnictvím, rozpočet organizace a zajištění realizace rozpočtových změn Výhody: Finanční ohodnocení 45-55 tis./měs., dle zkušeností; dlouhodobou spolupráci, úvazek 37,5hod./týdně, stravenkový paušál 123Kč, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na vzdělávání, podnikové odbory, odměny za životní a pracovní jubileum aj. Kontaktujte nás e.mailem nebo telefonicky Po - Pá v době od 7:30 - 15:30 hod.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 000 820 731