Statutární město ZlínIČO: 00 283 924

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Ekonomika - podvojné účetnictví
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky (33139)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
13. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025 do 31. 5. 2026
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 29 120
do 35 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

náměstí Míru 12 76 001 Zlín

Komu a kde se hlásit

Ing. Chomič Anna

náměstí Míru 12

76 001 Zlín

Email: AnnaChomic@zlin.eu

Telefon: 577 360 406

Upřesňující informace

Klíčová náplň práce: • zajišťuje agendu spojenou s vedením účetních operací odboru (likvidace faktur a úhrad dle rozpočtové skladby, sledování a účtování příjmů a výdajů dle jednotlivých položek rozpočtu – dodržení rozpočtové kázně, likvidace příjmů a výdajů v hotovosti, inventarizace účtů, DDM a DM vč. přípravy podkladů pro navádění do majetku), • podílí se na zpracování návrhu rozpočtu provozních a investičních výdajů i příjmů odboru, • zajišťuje finanční kontrolu v rámci výkonu svěřené agendy, • vede evidenci objednávek a smluv; zajišťuje předání smluv do centrální evidence, • zveřejňuje objednávky a smlouvy dle platné legislativy. Požadavky: . minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, obor ekonomický výhodou, . znalost podvojného účetnictví - praxe v oblasti účetnictví min. 1 rok, . praxe v oblasti účetnictví rozpočtových či příspěvkových organizací výhodou, . znalost práce v účetním SW na platformě GINIS výhodou, . samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, . uživatelská znalost Microsoft Office. . řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič. Výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny placeného osobního volna, příspěvek na stravování, individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 248 340 772