Město ŽamberkIČO: 00 279 846
Předpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
Postup dle poznámky k VPM
Masarykovo náměstí 166
56 401 Žamberk
okr. Ústí nad Orlicí
Upřesňující informace
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent – referentka pro kulturu a občanské záležitosti. Pracovní poměr na dobu určitou (zástup na cca 1 rok), platová třída 9. Platové rozpětí pro tuto pozici je: 29.120 Kč (zaručený plat) až 33.220 Kč dle zápočtu let odborné praxe. Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, dobré komunikační a organizační schopnosti, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, internet), samostatnost, časovou flexibilitu, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič. Výhodou: znalost místní historie, kulturních, vzdělávacích a společenských oblastí města. Popis činnosti: • pořádat a účastnit se kulturních a společenských, příp. pietních, akcí města (zejména: výročí paraskupiny BARIUM, Talent, Majáles, Cena města Žamberka, Rozsvícení vánočního stromu a vánoční jarmark, Dny evropského dědictví, oslavy státních svátků apod.) • vést kalendář kulturních a společenských akcí města a okolí • zajišťovat požadovanou fotodokumentaci z akcí • vést sekce z oblasti kultury na webových stránkách města • provádět nahrávky pozvánek a informací pro občany do městského rozhlasu ve spolupráci s referentem krizového řízení • spolupracovat s Turistickým informačním centrem a redakcí ŽL • zajišťovat propagaci akcí města a propagační předměty, vč. jejich evidence; rozvoz plakátů • ve spolupráci s TIC se účastnit vybraných veletrhů cestovního ruchu • vést pamětní knihu města a pamětní knihu SPOZ • spolupracovat se školami, školskými zařízeními a příspěvkovými organizacemi města • organizačně zajišťovat činnost Sboru pro občanské záležitosti (SPOZ) • v částečném rozsahu zastupovat v redakci Žamberských listů • v nezbytných případech zastupovat asistentku starosty ve vybraných činnostech • spolupracovat při zajištění celkového provozu kanceláře starosty Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance. Předpokládaný termín nástupu: červenec 2025, příp. dle dohody Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 05.06.2025 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ KTAJ-KU“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.