Město ŽamberkIČO: 00 279 846
Předpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
Postup dle poznámky k VPM
Masarykovo náměstí 166
56 401 Žamberk
okr. Ústí nad Orlicí
Upřesňující informace
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schopnosti, výbornou znalost a samostatnou práci na PC, odolnost proti stresu, samostatnost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, časovou flexibilitu; • výhodou: praxe na stavebním úřadu, znalost stavebního zákona, správního řádu a zákona o obcích, zkouška odborné způsobilosti stavebního řádu. Předpoklady: státní občanství ČR, u cizího státního občana trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, svéprávnost, bezúhonnost. Popis činnosti: výkon stavebního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu, vykonávání správních činností ve věcech povolování staveb nebo zařízení, jejich změn, povolování změn využití území, dělení nebo scelování pozemků, vydávání rozhodnutí nebo opatření obecné povahy o stanovení ochranného pásma, vedení kolaudačního řízení a povolování změn v užívání stavby, povolování a nařizování odstranění staveb a poskytování předběžných informací v rámci své působnosti. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance. V souvislosti s trvajícím pracovním poměrem je možné uzavřít dohodu o nájmu služebního bytu. Předpokládaný termín nástupu: možno ihned, příp. dle dohody. Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 24.03.2025 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“