Město ZábřehIČO: 00 303 640

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecní administrativní pracovníci (41100)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
14. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 7. 2025 do 31. 8. 2027
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Mzda
od 29 120
do 33 220
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

náměstí Osvobození 345/15 78 901 Zábřeh okr. Šumperk

Komu a kde se hlásit

Mgr. Poláchová Martina

náměstí Osvobození 345/15

78 901 Zábřeh

okr. Šumperk

Email: martina.polachova@muzabreh.cz

Telefon: 583 468 241

Upřesňující informace

Město Zábřeh vyhlašuje personální výběrové řízení na obsazení pracovní pozice referent/ka Odboru finančního Městského úřadu Zábřeh Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou, 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: červenec 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (obor související s ekonomikou nebo veřejnou správou výhodou) - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - vzdělání v oboru souvisejícím s ekonomikou nebo veřejnou správou výhodou - orientace ve veřejné správě vítána - uživatelská znalost práce s PC, znalost MS Excel - komunikační dovednosti, analytické myšlení, samostatnost při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost Hlavní zaměření činnosti: - přípravné práce pro vedení rozpočtu města a pro účtování majetku města - vedení spisovny Odboru finančního Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - pružnou pracovní dobu - příspěvek na stravování - příspěvek na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz)- Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky ”NEOTEVÍRAT - PVŘ - finanční” (s termínem doručení nejpozději dne 26.05.2025) nebo osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením ”NEOTEVÍRAT - PVŘ - finanční” nejpozději do 26.05.2025 do 17:00 hodin nebo prostřednictvím datové schránky ID hk9bq2f s označením přihlášky ”PVŘ - finanční” nejpozději do 26.05.2025 nebo elektronicky na e-mailovou adresu personalni@muzabreh.cz s označením ”PVŘ - finanční” nejpozději do 26.05.2025. Bližší informace k pozici podá Ing. Barbora Balcárková, vedoucí Odboru finančního MěÚ Zábřeh, tel: 583 468 210 nebo 731 459 095, e-mail: barbora.balcarkova@muzabreh.cz.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 260 580 717