Libristo Media s.r.o.IČO: 04 448 367

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Pasivní Angličtina
Požadované dovednosti
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Ekonomika - účetnictví a daňové evidence
Profese CZ-ISCO a obor
Účetní finanční a investiční (43112)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
4. 2. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Zvláštní prémie
Mzda
od 40 000
do 45 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Sychrov 55 75 501 Vsetín

Komu a kde se hlásit

Kavinová Eva

Sychrov 55

75 501 Vsetín

Telefon: jobs@libris.to

Upřesňující informace

Společnost Libristo Media hledá do týmu kolegu/kolegyni se zkušenostmi, pro kterého/kterou jsou čísla radost a který/á bude zodpovědný/á za správné vedení finančního účetnictví. Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů. Více o nás Jsme český internetový obchod prodávající do celé EU. Zboží nakupujeme z celého světa. Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy. Co vás u nás čeká: Zodpovědnost za řízení účetních činností dle platné legislativy a standardů. Zodpovědnost za přípravu vnitřních směrnic. Účtování komplexních transakcí a závěrkových operací. Sestavení účetní uzávěrky a daňového přiznání k DPPO. Příprava podkladů pro audit. Zpracování měsíčních přiznání k DPH a kvartálních přiznání OSS. Zodpovědnost za organizaci a fungování platebního styku. Jde o komplexní pozici a samozřejmě víme, že nikdo není dokonalý. V týmu budete pracovat s hlavní účetní, účetní juniorem a ekonomickou referentkou. Co od vás očekáváme: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výbornou znalost účetnictví a orientaci v daňových zákonech. Předchozí praxi na pozici účetní. Předchozí zkušenost s prací v účetním systému Helios. Aktivní znalost MS Office (Excel, Word). Odpovědnost, pečlivost, aktivní přístup k práci, hledání a navrhování řešení. Analytické myšlení, vášeň pracovat s čísly, ochotu dále se učit. Smysl pro zodpovědnost, příjímání výzev a složitých úkolů. AJ na minimální úrovni dorozumění se přes e-mail. Co nabízíme? Přátelské prostředí odpovídající malé firmě do 60 zaměstnanců. Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem. Mzdové ohodnocení v závislosti na praxi a vzdělání. Zvýšení mzdy po zapracování. Firemní benefity – možnost práce z domova a pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravování ve formě stravenkové karty, pět týdnů dovolené, sick days, občerstvení na pracovišti, sleva na prodávaný sortiment, vánoční prémie. PRVNÍ KONTAKT: Pokud chcete být naší novou posilou právě vy, neváhejte a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na email jobs@libris.to

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 695 120 769