Město VítkovIČO: 00 300 870

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Jiné
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní úředníci jinde neuvedení (44199)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
23. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025 do 31. 5. 2028
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Jiné výhody
Mzda
od 23 110
do 33 220
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

náměstí Jana Zajíce 7 74 901 Vítkov okr. Opava

Komu a kde se hlásit

Ing. Vedra Radim

náměstí Jana Zajíce 7

74 901 Vítkov

okr. Opava

Telefon: 556 312 270

Upřesňující informace

*KO: Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, tel.: 556 312 270, Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel.: 556 312 203. Uzávěrka přihlášek: do 12. 05. 2025; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT FINANČNÍHO ODBORU NA DOBU URČITOU - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Druh a charakteristika práce: referent finančního odboru - vedení centrální evidence pohledávek po lhůtě splatnosti - provádění činností spojených s vymáháním pohledávek - provádění aktualizace evidence pohledávek dle aktuálního stavu - provádění exekučního řízení - sledování insolvenčního rejstříku a přihlašování pohledávek města do insolvenčního řízení - spolupráce s notáři v rámci dědického řízení - zajišťování agendy vydávání osvědčení o stavu osobního účtu a povolení splátkového kalendáře - podávání návrhů na odpisy nedoplatků - zpracování písemnosti spojených s agendou vymáhání ve spisové službě včetně jejich archivace - běžný styk s občany (dlužníky, poplatníky) - správa místního poplatku za užívání veřejného prostranství, zástup v agendě místního poplatku za psy a místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství - vydávání povolení k umístění herního prostoru pro herny nebo kasina, provozování příslušné hazardní hry, provozní dobu herního prostoru a počet koncových zařízení, jejichž prostřednictvím bude hazardní hra provozována, včetně uvedení jejich typu, výrobního čísla a přesného počtu herních pozic Zařazení: úředník - požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru. Místo výkonu práce: Město Vítkov Předpokládaný nástup: dle dohody, po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - samostatnost a spolehlivost - pečlivost a odpovědnost - uživatelská znalost práce na PC - výhodou řidičské oprávnění skupiny B - výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě - výhodou zkouška odborné způsobilosti při správě místních poplatků - orientační znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (pro účely podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky (pro účely podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) - telefonní kontakt a e-mail Další informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info/prakticke-info/nabidka-prace/

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 153 540 732