Statutární město TřinecIČO: 00 297 313

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecní administrativní pracovníci (41100)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
11. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025 do 1. 5. 2026
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
29 120
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Jablunkovská 160 Staré Město Třinec okr. Frýdek-Místek

Komu a kde se hlásit

PŘIHLÁŠKY DO 25. 10. 2024

Jablunkovská 160

Staré Město

73 961 Třinec

okr. Frýdek-Místek

Upřesňující informace

TŘ z:10/5/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba určitá (po dobu zástupu za MD a RD). Charakteristika vykonávané práce: Provádění uceleného souboru účetních operací na jednotlivých účtech, zpracování bankovních výpisů. Příprava podkladů pro tvorbu rozpočtu a rozpočtových opatření, střednědobého výhledu a závěrečného účtu města. Platové podmínky: Platová třída 9. - základní platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Jiné požadavky: - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL, - vítáno ekonomické zaměření požadovaného vzdělání, - vítána znalost problematiky účtování územního samosprávného celku, - vítána znalost rozpočtové skladby obcí. Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Zájemce předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. Předpokládaný nástup: V průběhu měsíce května 2025 nebo dle dohody Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 5/2025 do 27.03.2025 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem (epodatelna@trinecko.cz). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 02.04.2025.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 904 960 772