Město TišnovIČO: 00 282 707

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Pasivní Angličtina znalost technické angličtiny
Požadované dovednosti
Práce s PC - jiné
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí (25220)
Informační technologie
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 29 120
do 35 770
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

nám. Míru 111 66 601 Tišnov okr. Brno-venkov

Komu a kde se hlásit

Bc. Kristina Ormston, DiS.

nám. Míru 111

66 601 Tišnov

okr. Brno-venkov

Email: kristina.ormston@tisnov.cz

Telefon: 549 439 715

Upřesňující informace

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) - na dobu neurčitou Popis pozice: Zajišťování a odpovědnost za: •zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat; •zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení; •zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí. Požadavky: •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru; •obecná orientace v informačních technologiích; •znalost administrace OS Windows 10, 11; •znalost SW MS Office 2016 a vyšší; •znalost technické angličtiny; •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce; •flexibilita, samostatnost, ochota; •schopnost pracovat pod zátěží; •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit; •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ; •znalost problematiky správy sítí výhodou; •znalost zásad kybernetické bezpečnosti výhodou; •znalost administrace OS Windows server 2016 výhodou; •znalost správy Active Directory výhodou; •orientace v systémech veřejné správy výhodou (ISDS, CzechPoint, CRV, RŽP, Portál občana) •znalost virtualizace (VMware) výhodou; •morální bezúhonnost; •řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič). Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9 - 10 (tzn. 9. plat. třída: 29.120 Kč – 33.220 Kč; 10. plat. třída: 33.280 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Přihlášku je možné doručit do 14.4.2025 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Informatik - NEOTVÍRAT“ - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 893 740 782