Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)

Město TišnovIČO: 00 282 707

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě (34121)
Zdravotnictví
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
26. 2. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 33 280
do 38 570
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

nám. Míru 111 66 601 Tišnov okr. Brno-venkov

Komu a kde se hlásit

Bc. Suchánková Libuše

nám. Míru 111

66 601 Tišnov

okr. Brno-venkov

Email: libuse.suchankova@tisnov.cz

Telefon: +420 549 439 718

Upřesňující informace

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : •Přijímání oznámení o ohrožených dětech •Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování •Organizace a účast na případových konferencích •Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení •Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední •Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dětem •Vedení a správa spisové dokumentace, rejstříků, evidence •Poskytování zpráv a sdílení informací směrem soudům, státnímu zastupitelství, policii, školským zařízením, poskytovatelům zdravotní péče a dalším zákonem stanoveným subjektům •Práce s dětmi a rodiči v souvislosti s výkonem ústavní výchovy ve školských zařízeních, pobytem dítěte v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc •Výkon pohotovosti OSPOD dle zákona Požadavky: •Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost a odborná způsobilost s ohledem na dosažené vzdělání v sociální oblasti dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb. •Orientace v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně – právní ochraně dětí; č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Část druhá, Rodinné právo •Orientace v oblasti teorií a metod sociální práce s rodinou, systému sociálního zabezpečení s důrazem na pomoc v hmotné nouzi a státní sociální podporu, pokročilé znalosti z oblasti sociální a vývojové psychologie, schopnost jednání s lidmi v obtížných životních situacích •Praxe a ZOZ na dané pracovní pozici je vítána •Znalost práce na PC •Morální bezúhonnost •ŘP skup. B a kompetence aktivně řídit osobní automobil •Komunikativnost, samostatnost, loajálnost, časová flexibilita a schopnost jednat s lidmi •Odolnost v zátěžových situacích Předpoklady: Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11 (tzn. 33.280 Kč – 38.570 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Přihlášku je možné doručit do 24.3.2025 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OSV - NEOTVÍRAT“. - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 835 200 797