GARED s.r.o.IČO: 28 819 446

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - internet a elektronická pošta
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Mistři a příbuzní pracovníci v textilní a kožedělné výrobě a v obuvnictví (31226)
Výroba a provoz
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
23. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 2. 5. 2025 do 1. 5. 2026
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Jiné výhody
Mzda
35 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Družstevní 278 51 701 Solnice okr. Rychnov nad Kněžnou

Komu a kde se hlásit

Bartáková Michaela, DiS.

Družstevní 278

51 701 Solnice

okr. Rychnov nad Kněžnou

Email: bartakova@gared.cz

Telefon: 607 104 849

Upřesňující informace

Kontakt telefonicky (PO-PÁ od 9:00 do 15:00 hod.) nebo e-mailem na adresu bartakova@gared.cz. Požadujeme: - znalost textilních materiálů a oděvní technologie - organizační schopnosti - znalost práce na PC: kancelářský balík MS Office, uživatelská znalost internetu - flexibilita, pečlivost, samostatnost, odpovědnost, odolnost vůči stresu - schopnost soustředění, komunikativnost, kultivovanost - znalost administrativní agendy - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka. Náplň práce: - zajišťování komunikace mezi zaměstnanci a vedením - kontrola kvality vstupních materiálů, kontrola jakosti výrobků - stanovování příčin neshod a reklamací - kontrola dodržování pracovní a technologické kázně pracovníků - organizace ploch, dodržování skladových limitů, značení ploch - řízení kolektivu, dodržování a plnění výrobních plánů - zavádění nových druhů výrobků do výroby ve spolupráci s vývojovou dílnou - vedení zakázek, dodržování technologických postupů - kontrola řádného hospodaření s materiálem, zajištění inventur, dodržování systému jakosti - hospodárné objednávání materiálu a komunikace s dodavateli, sledování dodávek materiálů - vedení skladových zásob, komunikace s vedením firmy. Nabízíme: - zázemí stabilního zaměstnavatele - samostatná a flexibilní práce, přátelský kolektiv, příjemné prostředí - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 107 480 767