VUJO s.r.o.IČO: 64 830 713

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina
Požadované dovednosti
Práce s PC
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - jiné
Profese CZ-ISCO a obor
Obchodní referenti (33392)
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
15. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 21. 4. 2025
Počet hodin týdně
20
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Dohoda o pracovní činnosti
Pracovní poměr - plný úvazek
Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 25 000
do 45 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Křížová 116 35 601 Sokolov

Komu a kde se hlásit

Vůjtěch Petr

Křížová 116

35 601 Sokolov

Email: petr.vujtech@vujo.cz

Telefon: 733 641 903

Upřesňující informace

Hledáme vhodného kolegu na obchodně-provozní pozici při obsluhování několika eshopů. Takového, který ví, co to znamená kvalitní zákaznická péče (email, tel) a který je schopen komunikovat také v angličtině nebo němčině. Někoho, kdo umí udržovat pořádek jak v emailech a dokumentech v PC, tak i v kanceláři a ve skladu. Budete koordinovat personál a ostatní související činnosti. Hledám někoho na koho se budu moct spolehnout. Pokud se rádi pohybujete v prostředí online objednávkových a komunikačních systémů a složitější úkoly berete vždy jako výzvu, pak Vás to bude bavit. Za kvalitně odvedenou práci nabízíme odpovídající ohodnocení i benefity. Jak bude vypadat náplň Vaší práce? • Příjem a odbavení objednávek, telefonická a e-mailová komunikace s klienty (v ČJ, AJ, NJ). • Administrativní práce a koordinace činností souvisejících s chodem eshopu (naskladnění, komunikace s dodavateli, expedice, marketingový support, reklamace, zásobování apod.). • Koordinace dalšího personálu. Co od Vás očekáváme? • Velmi dobrou práci s PC, práci s informačními systémy (MS Outlook, Trello/Freelo, prodejní systémy, administrace webu/eshopu). • Znalost internetového prostředí a jeho nástrojů (cloudové služby jako OneDrive, Google office, apod.). • Kvalitní zákaznickou péči v češtině, angličtině/němčině. • Odpovědný a samostatný přístup, komunikace s dodavateli a jinými organizacemi. • Řidičský průkaz skupiny B. • Schopnost vyřešit problém, dotahovat zadané činnosti. • Výhodou jsou praktické znalosti online marketingu. Co Vám nabízíme? • Pestrou práci s širokou paletou činností • Zázemí stabilní firmy s 30letou praxí, mladým kolektivem a neformální atmosférou. • Působit budete zejména v kanceláři v Sokolově (Křížová ul.), někdy jezdit autem po KV regionu. • Pracovní doba se přizpůsobuje sezónnosti jednotlivých provozů, takže režim je částečně pevný a částečně flexibilní. • Možnost seberealizace a účast na dalších zajímavých projektech v online světě eshopů a marketingu. • Firemní výhody a slevy na oborový sortiment • Platové možnosti jsou závislé na schopnostech a kvalitách uchazeče. Než mi zavoláte, měli byste vědět, že: • Pokud to bude směřovat k vzájemné dohodě o spolupráci, práci u nás si můžete nanečisto vyzkoušet ještě před nástupem. • Pokud máte problém s vytvořením excelové tabulky nebo třeba jednoduchého PFka tak si rozumět nebudeme. • I když budete mít bohatou praxi, tak se u nás můžete hodně naučit. Kontakt Pokud máte zájem s námi spolupracovat, mrkněte na výše uvedené odkazy a zjistěte, co vlastně děláme. Zašlete prosím Váš životopis na email petr.vujtech@vujo.cz.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
17 607 650 782