Vrchní sestra / Vedoucí zdravotního úseku Domova se zvláštním režimem (m/ž)

Sociální služby Šebetov, příspěvková organizaceIČO: 00 838 446

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecné sestry bez specializace (32211)
Zdravotnictví
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
23. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025 do 30. 4. 2026
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 33 280
do 46 590
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

č.p. 1 67 935 Šebetov okr. Blansko

Komu a kde se hlásit

Prchalová Hana, DiS.

č.p. 1

67 935 Šebetov

okr. Blansko

Email: hana.prchalova@socialnisluzbysebetov.cz

Telefon: 731 415 684

Upřesňující informace

Ředitelka Sociálních služeb Šebetov, příspěvkové organizace, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa Vrchní sestra/Vedoucí úseku zdravotní péče Domova se zvláštním režimem. Hledáme zkušenou všeobecnou sestru (m/ž). Pokud máte zkušenosti s vedením týmu, plánováním směn, a dále zkušenosti z oblasti paliativní péče či geriatrie, jste tím, koho hledáme.Vaším úkolem bude koordinovat a řídit menší tým zdrav. pracovníků, zajišťovat kvalitní a bezpečnou zdravotní péči pro naše uživatele. Plat. podmínky: Nař. vlády č. 341/2017 Sb. o plat. poměrech zaměstnanců ve veř. službách a správě.Termín nástupu: 1.6.2025 nebo dle vzájemné dohody Co bude Vaší náplní práce? vedení a koordinace týmu zdravotnických pracovníků, zajištění kvalitní a komplexní zdravotní péče pro uživatele, koordinace a zajištění efektivní komunikace mezi zdravotním a sociálním týmem, spolupráce s multidisciplinárním týmem na individuálních plánech péče, spolupráce s lékaři a dalšími odbor. pracovníky, spolupráce s rodinami uživatelů a externími institucemi, komunikace se zdrav. pojišťovnami, zajištění potřebné dokumentace pro úhrady zdrav. výkonů, vzdělávání zdrav. personálu, zajištění profesního rozvoje, vytváření a implementace standardů ošetřovatelské péče v souladu s legisl. předpisy, sledování kvality poskytované péče a implementace nových technologií do praxe, zapojení se do procesu změn a aktivit vedoucích k růstu organizace. Co od Vás požadujeme? odbornou způsobilost k výkonu povolání všeob. sestra dle zák. č. 96/2004Sb., o nelékařských zdrav. povoláních, ve znění pozdějších předpisů, SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání, min. 3 roky praxe v oblasti zdravotní péče, zkušenost u lůžka nezbytná, výborné komunikační, organizační a řídící schopnosti, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost, schopnost samostatného rozhodování, odpovědnost a pečlivost, schopnost práce v týmu, empatii a citlivý přístup k uživatelům, flexibilitu, loajálnost, schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu, ochotu dále se vzdělávat, znalost IS CYGNUS. Co může být Vaší výhodou? specializace v interních oborech, zkušenosti s vedením týmu. Co Vám můžeme nabídnout? zaměstnání v dynamickém prostředí, pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, motivační platové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, možnost podílet se na zavádění nových technologií do praxe, profesní růst a další vzdělávání. Termín pro podání přihlášky: do 15.5.2025 včetně Způsob podání přihlášky: osobně na sekretariátu přísp. organizace provozní doba pondělí až pátek, od 6.30 do 15.00 hod., zasláním na adresu: Sociální služby Šebetov, příspěvková organizace, Mgr. Eva Kalová, MBA, Šebetov 1, 679 35. Obálku je nutno označit ”Výběrové řízení - vedoucí úseku zdravotní péče”, Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, st. příslušnost, místo trv. pobytu, telefonní spojení, e-mail, datum a podpis. K přihlášce doložte: strukturovaný profesní životopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, originál výpisu z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce), koncepci rozvoje úseku zdravotní péče. Přihláška je úplná pouze se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Užitečné informace před výběr. řízením: uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběr. řízení, budou vyzváni k účasti ve výběr. řízení písemnou pozvánkou, požadované osobní materiály budou po ukončení výběr. řízení vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběr. řízení nebo do vlastních rukou, poskytnuté osobní údaje bude správce zpracovávat v souladu s obecným nařízením o ochraně os. údajů pro účely výběr. řízení. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběr. řízení. Organizace si vyhrazuje právo zrušit výběr. řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 147 240 776