Medtronic Czechia s.r.o.IČO: 64 583 562

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele modré karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Specialisté v oblasti marketingu (24311)
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
3. 1. 2025
Doba zaměstnání
od 2. 1. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
208 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Prosecká 852/66 Prosek Praha 9 okr.

Komu a kde se hlásit

Záviská Kateřina

Prosecká 852/66

Prosek

19 000 Praha 9

okr.

Email: martina.limner@ibs-sro.com

Upřesňující informace

Kontakt: e-mail: martina.limner@ibs-sro.com Požadavky: ” Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty ” Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu. ” Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady. ” Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk. ” Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků. ” Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu. Průmyslové znalosti: ” Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů; ” Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií ” Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým ” Informování marketingových organizaci; ” Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity. Business Management: ” Průběžné sledování výkonnosti prodeje ” Iniciace nápravných opatření ” příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu; ” Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů; ” Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad; ” Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity; ” Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu; ” Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem, ” Úprava strategie v souladu s požadavky země. Marketingové/prodejní zkušenosti: ” Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje ” Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů; ” Identifikace mezer v prognóze prodeje, ” Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje; ” Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území; ” Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region; ” Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii; ” Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti; ” Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu; ” Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu; ” Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
30 493 860 707