Euro-Center Prague s.r.o.IČO: 26 687 089

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
Střední odborné (vyučen)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví (24139)
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
11. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 10. 3. 2025
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
1
Směnnost
Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
35 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Křižíkova 237/36a Karlín Praha 8 okr.

Komu a kde se hlásit

Humlová Šárka

Křižíkova 237/36a

Karlín

18 600 Praha 8

okr.

Email: HR.Prague@euro-center.com

Upřesňující informace

Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: ” Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. ” Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) ” Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. ” Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. ” Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra ” Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. ” Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. ” Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. ” Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) ” Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: ” Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk ” Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou ” Empatie vůči zákazníkům ” Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management ” Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích ” Schopnost analyzovat situaci a najít řešení ” Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla ” Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE Co nabízíme: ” Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě ” Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích ” Velmi zajímavá a různorodá práce ” Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how ” Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) ” Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) ” Možnost Home Office ” Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
30 903 240 768