Clearstream Services Prague BranchIČO: 19 116 969

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky (33139)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 11. 3. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
59 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Praha okr. Praha

Komu a kde se hlásit

Horáčková Michaela

Sokolovská 662/136b

Karlín

18 600 Praha 8

okr.

Email: michaela.horackova@deutsche-boerse.com

Upřesňující informace

Horáčková Michaela, e-mail: michaela.horackova@deutsche-boerse.com Vaše pracovní oblast: Jako člen týmu budete hrát klíčovou roli v životním cyklu cenných papírů ve společnosti Clearstream. Tým je zodpovědný za přesné a včasné nastavení mezinárodních cenných papírů, které jsou přijímány na základě údajů poskytnutých různými účastníky trhu a před otevřením v databázi Clearstream jsou kontrolovány podle interních požadavků na způsobilost, tak aby bylo umožněno následné poskytování prvotřídních služeb interním spotřebitelům dat a nakonec zákazníkům společnosti Clearstream. Vaše povinnosti: o Analýza T&C každého problému - výpis klíčových dat z dokumentace o Zajištění včasného obohacování dat zájmových cenných papírů Clearstream (SOI) - správná nastavení referenčních dat a předvídatelné události v oblasti příjmů a podnikových akcí. o Sledování inboxů, vyřizování různých interních a externích dotazů o Spolupráce s mezinárodními depozitáři a různými agenty. o Hledání chybějících/nejasných informací od účastníků trhu. o Úzká spolupráce s ICE jako naším externím poskytovatelem služeb, vč. sledování kvality. o Může být vyžadována účast na projektu pro automatizaci získávání dat Váš profil: - Vysokoškolské vzdělání výhodou - Dobré analytické schopnosti a péče o detail. - Praxe v Back Office je výhodou. - Dobré komunikační schopnosti: ústní i písemné. - Ochota učit se, obětavost, týmová práce, flexibilita. - Znalost AJ jazyka slovem i písmem

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
30 908 600 794