Referent nepojistných sociálních dávek v Oddělení nepojistných sociálních dávek generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID_11000184

Úřad práce České republikyIČO: 72 496 991

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (3333)
Administrativa
Služby
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
12. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 11. 4. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
2
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Služební poměr
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 32 180
do 46 820
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Dobrovského 1278/25 Holešovice 17 000 Praha 7 okr.

Komu a kde se hlásit

Bc. Dan Albrecht Bc. Jiřina Anderová

Dobrovského 1278/25

Holešovice

17 000 Praha 7

okr.

Email: dan.albrecht@uradprace.cz, jirina.anderova@uradprace.cz

Upřesňující informace

Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky ”Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR”, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy: https://www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr?allCategories=pracoviste.generalni_reditelstvi Hlavní popis činností: o Celostátní koordinace a metodika usměrňující výkon činností krajských poboček Úřadu práce České republiky v systému poskytování nepojistných sociálních dávek, primárně dávek pomoci v hmotné nouzi (dále jen ”DPHN”) a humanitární dávky (dále jen ”HUD”), včetně provazby na EU předpisy. o Spolupráce s MPSV v oblasti koncepce sociální politiky, primárně v oblasti nepojistných sociálních dávek. Podílení se na tvorbě právních předpisů předmětných nepojistných sociálních dávek. o Poskytování MPSV odpovídajících podkladů pro přípravu koncepcí a strategických rozhodnutí či celostátních souhrnných analýz a rozborů v oblasti nepojistných sociálních dávek, primárně DPHN a HUD. o Spolupráce s orgány veřejné správy a dalšími odbornými institucemi. o Účast na vnitřních připomínkových řízení předložených materiálů. o Realizace vnitřní kontrolní činnost v oblasti nepojistných sociálních dávek. o Řešení konfliktů v agendové aplikaci nepojistných sociálních dávek, primárně DPHN a HUD a provazby na EU předpisy. o Navrhování možností zlepšení funkčnosti týkající se agendových systémů, včetně problematiky EU vztahující se k předmětným dávkám. o Práce v týmu aplikace pro DPHN a HUD - spolupráce na implementaci a zkvalitňování agendových systémů, v souladu se právními normami. Spolupráce a komunikace s dodavatelskou firmou. o Podílení se na dodržování nastavené metodiky, procesů a správních postupů z úrovně MPSV. o Podílení se na shromažďování podnětů z území k funkcionalitám aplikace, jejich vyhodnocení, schvalování požadavků a plnění úkolů odsouhlasených pracovní skupinou. o Zpracování a shromažďování podnětů jednotlivých krajských poboček Úřadu práce ČR a vypracování metodicko-sjednocujících materiálů. o Organizace, příprava a řízení metodických porad a workshopů pro pracovníky krajských poboček a kontaktních pracovišť Úřadu práce ČR v rámci nepojistných sociálních dávek, primárně DPHN a HUD a sociální práce a souvisejících témat. o Vyřizování dotazů a podnětů od klientů nepojistných sociálních dávek, primárně DPHN a HUD. o Plnění dalších úkolů dle pokynů přímého nadřízeného. Obor služby: ”Nepojistné sociální dávkové systémy” Plat: od 32 180 Kč do 46 820 Kč V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty: o ”žádost o jmenování na služební místo” (dále jen ”žádost”) s uvedením názvu pozice a pracoviště, (žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení) o strukturovaný životopis, o kopii dokladu o dosaženém vzdělání, Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 25. dubna 2025, tj. v této lhůtě o zaslané na e-mailové adresy jirina.anderova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz , o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: ”Neotevírat” a slovy ”Výběrové řízení č.j. ”vypsat číslo jednací”. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění Zaměst. výhody: o pružná služební doba; o 5 týdnů dovolené; o 5 dnů indispozičního volna; o 1 den na vyřízení osobních záležitostí; o příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; o možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje o odměny k životním a služebním výročím; o příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
31 103 300 746