Vedoucí Oddělení podpory pobočkové sítě Odboru procesního managementu a řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 10001581

Úřad práce České republikyIČO: 72 496 991

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (3333)
Administrativa
Služby
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
11. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 10. 4. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
2
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Služební poměr
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Mzda
od 29 050
do 42 140
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Dobrovského 1278/25 Holešovice 17 000 Praha 7 okr.

Komu a kde se hlásit

Bc. Dan Albrecht Bc. Jiřina Anderová

Dobrovského 1278/25

Holešovice

17 000 Praha 7

okr.

Email: dan.albrecht@uradprace.cz, jirina.anderova@uradprace.cz

Upřesňující informace

Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky ”Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR”, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy: https://www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr?allCategories=pracoviste.generalni_reditelstvi Hlavní popis činností: o Řídíte a organizujete činnost Oddělení podpory pobočkové sítě, stanovujete cíle a priority, plánujete a organizujete práci týmu. o Sledujete a vyhodnocujete klíčové ukazatele výkonu, zajišťujete kontrolu plnění úkolů a naplňování stanovených cílů oddělení. o Odpovídáte za efektivní fungování oddělení a dlouhodobé zvyšování kvality poskytovaných služeb. o Provádíte hodnocení výkonu zaměstnanců, zajišťujete jejich odborný rozvoj a řešíte personální záležitosti oddělení. o Zajišťujete komunikaci mezi generálním ředitelstvím a krajskými pobočkami ÚP ČR. o Koordinujete činnosti pobočkové sítě, včetně řešení mimořádných situací a jednorázových akcí v celostátním měřítku. o Shromažďujete a vyhodnocujete data z činnosti krajských poboček Úřadu práce ČR za účelem nastavení optimálních a jednotných postupů o Podílíte se na rozvoji a standardizace procesního reportingu v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti. o Monitorujete a hodnotíte vytíženost jednotlivých pracovišť a navrhujete opatření k zajištění rovnoměrného zatížení pobočkové sítě. o Centrálně zajištujete spolupráci za Úřad Práce ČR s třetími stranami v souvislosti s asistovaným podáním žádostí. o Spolupracujete s institucemi veřejné správy při řešení záležitostí týkajících se metodické a procesní podpory pobočkové sítě. Obor služby: ”Zaměstnanost” a ”Nepojistné sociální dávkové systémy” Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty: o ”žádost o jmenování na služební místo” (dále jen ”žádost”) s uvedením názvu pozice a pracoviště, (žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení) o strukturovaný životopis, o kopii dokladu o dosaženém vzdělání, Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 24. dubna 2025, tj. v této lhůtě o zaslané na e-mailové adresy jirina.anderova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz , o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: ”Neotevírat” a slovy ”Výběrové řízení č.j. ”vypsat číslo jednací”. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Zaměst. výhody: o pružná služební doba; o 5 týdnů dovolené; o 5 dnů indispozičního volna; o 1 den na vyřízení osobních záležitostí; o příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; o možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje o odměny k životním a služebním výročím; o příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
31 097 920 738