LOM PRAHA s.p.IČO: 00 000 515

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní asistenti v administrativě (33431)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
24. 1. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 2. 2025 do 31. 1. 2028
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 35 000
do 38 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Tiskařská 270/8 Malešice Praha 10 okr.

Komu a kde se hlásit

Ing. Martina Čepelková

Tiskařská 270/8

Malešice

10 800 Praha 10

okr.

Email: personalni@lompraha.cz

Telefon: 296 505 530

Upřesňující informace

kontakt: Ing. Martina Čepelková, tel.: 296 505 530 PO-PA 8-15 hod e-mail: personalni@lompraha.cz Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti? * organizační a administrativní podpora ředitele podniku a top managementu (organizace schůzek, vedení plánovacího kalendáře, třídění a evidence došlé pošty, sledování úkolů apod.); * organizování pracovních cest (letenky, ubytování, víza, pojištění, CP); * vedení registru smluv; * zpracování formálních dokumentů; * vyřizování běžné administrativní agendy; * péče o návštěvy a vše s tím spojené. Jak si Vás představujeme? * SŠ vzdělání; * praxi na obdobné pozici výhodou; * aktivní znalost AJ; * uživatelská znalost práce s PC (MS Office); * komunikační a organizační dovednosti; * odolnost proti stresu, časová flexibilita; * loajalita a vysoké pracovní nasazení; * aktivní přístup k řešení úkolů; * profesionální a příjemné vystupování Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti? * organizační a administrativní podpora ředitele podniku a top managementu (organizace schůzek, vedení plánovacího kalendáře, třídění a evidence došlé pošty, sledování úkolů apod.); * organizování pracovních cest (letenky, ubytování, víza, pojištění, CP); * vedení registru smluv; * zpracování formálních dokumentů; * vyřizování běžné administrativní agendy; * péče o návštěvy a vše s tím spojené. Jak si Vás představujeme? * SŠ vzdělání; * praxi na obdobné pozici výhodou; * aktivní znalost AJ; * uživatelská znalost práce s PC (MS Office); * komunikační a organizační dovednosti; * odolnost proti stresu, časová flexibilita; * loajalita a vysoké pracovní nasazení; * aktivní přístup k řešení úkolů; * profesionální a příjemné vystupování * 25 dnů dovolené; * příspěvek na penzijní připojištění či životní pojištění; * dotované stravování v areálu podniku; * dotovaná karta Multisport; * prémiový systém; * zdravotní volno/sickdays; * příspěvek do Kafeterie /na rekreace zaměstnance i jeho dítěte/na sport/kulturu/volný čas

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
30 630 180 724