Euro-Center Prague s.r.o.IČO: 26 687 089

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
držitele zaměstnanecké karty
cizince mimo EU
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Fakturanti (43115)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
15. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 14. 3. 2025
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
30 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Křižíkova 237/36a Karlín Praha 8 okr.

Komu a kde se hlásit

Humlová Šárka

Křižíkova 237/36a

Karlín

18 600 Praha 8

okr.

Email: HR.Prague@euro-center.com

Upřesňující informace

kontakt: e-mail: HR.Prague@euro-center.com Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice. Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě. Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator. Jazykové požadavky: • Pokročilý anglický jazyk Hlavní povinnosti a požadavky: • Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění • Efektivní vyřizování reklamací „od začátku do konce“ včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur. • Přátelský a vynikající zákaznický servis. • Odpovídání na dotazy včas a efektivně. • Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu • Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení • Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání • Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou. • Empatie vůči zákazníkům • Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management • Schopnost analyzovat situaci a najít řešení. • Proaktivita, odolnost vůči stresu. • Pozornost na detaily. Jak budou vypadat vaše dny • Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami • Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center • Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků – v závislosti na zákazníkovi. • Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému. • Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně. • Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít. • Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad Co nabízíme: • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě • Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích • Velmi zajímavá a různorodá práce • Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how • Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) • Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) • Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
Referenční číslo
30 935 220 795