Poradce/konzultant v agendě ZAM/ , Poradkyně/konzultantka v agendě ZAM

Úřad práce České republikyIČO: 72 496 991

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Vyšší odborné
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Všeobecní administrativní pracovníci (4110)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
15. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 24 790
do 35 770
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Kaplířova 2731/7 Jižní Předměstí Plzeň 3 okr. Plzeň-město Kaplířova č.p. 2731/7, 305 88 Plzeň 1

Komu a kde se hlásit

Beranová Kateřina

Kaplířova 2731/7

Jižní Předměstí

30 100 Plzeň 3

okr. Plzeň-město

Kaplířova č.p. 2731/7, 305 88 Plzeň 1

Email: katerina.beranova3@uradprace.cz

Upřesňující informace

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů Poradce/konzultant v agendě ZAM/ Poradkyně/konzultantka v agendě ZAM Pracoviště: Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Plzni Kontaktní pracoviště Plzeň-jih a Plzeň-sever, Kaplířova 2731/7, 305 88 Plzeň Hlavní náplň činnosti: - Zařazování do evidence a vyřazování z evidence uchazečů o zaměstnání. - Zprostředkovatelská činnost při umisťování uchazečů o zaměstnávání. - Příprava podkladů pro zařazení uchazečů do evidence uchazečů o zaměstnání a vyřazení z této evidence a pro přiznání či nepřiznání podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci. - Zadávání údajů do informačních systémů Kvalifikační a další požadavky: - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání - znalost Správního řádu č. 500/2004 Sb. výhodou - velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - praxe v oblasti státní správy – výhodou - řidičský průkaz sk. B výhodou - práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost - samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost - svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku - pružná pracovní doba – plný úvazek - předpokládaný nástup červen 2025 - pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání dlouhodobé pracovní neschopnosti se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 19. května 2025 na e-mailovou adresu Katerina.beranova3@uradprace.cz. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Kontaktní pracoviště pro Plzeň-jih
Referenční číslo
31 242 900 721