Úředník Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – zpracování agendy dotací

Statutární město PlzeňIČO: 00 075 370

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (33439)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
14. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
29 120
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

alej Svobody 882/60 Severní Předměstí 32 300 Plzeň 1 okr. Plzeň-město

Komu a kde se hlásit

Písemné příhlášky

alej Svobody 882/60

Severní Předměstí

32 300 Plzeň 1

okr. Plzeň-město

Severní Předměstí 882, 32300 Plzeň 23

Telefon: 378 036 109

Upřesňující informace

Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa Úředník/úřednice Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - zpracování agendy dotací pracovní poměr na dobu neurčitou Platová třída: 9 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: ” příjem, evidence a kontrola žádostí o poskytnutí dotací; ” příprava dotačních titulů a veškerých podkladů vztahujících se k agendě dotací pro jednání orgánů městského obvodu Plzeň 1; ” vyhotovování smluv o poskytnutí dotace a jejich zveřejňování v Registru smluv; ” vyúčtovávání poskytnutých finančních prostředků na základně předložených účetních dokladů aj. Kvalifikační a odborné požadavky: ” ukončené SŠ vzdělání - ekonomického směru výhodou; ” praxe ve veřejné správě výhodou; ” znalost základů účetnictví a účetních postupů výhodou; ” znalost práce na PC; ” dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost; spolehlivost, schopnost týmové práce; ” splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění. Nabízíme: ” zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele; ” za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny; ” odborný profesní růst; ” stravenky a další zaměstnanecké výhody; ” pružná pracovní doba; ” propracovaný systém vzdělávání. Předpokládané datum nástupu: červen 2025 Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení: 1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis); 2. strukturovaný životopis; 3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; 4. prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; 5. motivační dopis; 6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa. Písemné přihlášky s označením: ”Výběrové řízení - úředník ÚMO Plzeň 1” přijímá do 28. 4. 2025 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Kontaktní pracoviště Plzeň
Referenční číslo
31 106 000 741