Centrum adiktologické prevence, o.p.s.IČO: 25 232 142

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (33439)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
10. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
20
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 15 000
do 20 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Tylova 707/20 Jižní Předměstí 30 100 Plzeň 3 okr. Plzeň-město

Komu a kde se hlásit

Lapková Klára

Tylova 707/20

Jižní Předměstí

30 100 Plzeň 3

okr. Plzeň-město

Email: lapkova@cap-plzen.cz

Telefon: 725 729 084

Upřesňující informace

Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte ”výběrové řízení”). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský průkaz sk. B Co u nás budete dělat: - Zajišťovat provozní a administrativní podporu pro vedení i kolegy napříč organizací - Spravovat vybavení a kanceláře, domlouvat revize a opravy - Komunikovat s partnery a dodavateli - Evidovat smlouvy, tabulky, dokumenty a přístupová práva - Podílet se na organizaci výběrových řízení, porad, konferencí a dalších akcí - Mít přehled o aktuálním dění v organizaci a pomáhat s dílčími úkoly vedení Nabízíme: - Smysluplnou práci s přesahem v oblasti adiktologických služeb - Pestrou a různorodou náplň práce s prostorem pro samostatnost a rozvoj - Přívětivé pracovní prostředí a kancelář v centru Plzně - Podporující malý tým, který spolupracuje a sdílí zodpovědnost - Pracovní mobil a notebook, pružnou pracovní dobu

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Kontaktní pracoviště Plzeň
Referenční číslo
31 093 140 772