Flex International s.r.o.IČO: 25 559 834

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina komunikace v AJ emailem, telekonference, komunikace se zahraničními kolegy
Požadované dovednosti
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - prezentační software
Práce s PC - Windows
Ekonomika - personalista
Profese CZ-ISCO a obor
Specialisté v oblasti personálního řízení (24230)
Administrativa
Další požadovaná povolání
Specialisté v oblasti personálního řízení (2423)

Nabídka

Poslední změna
8. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Zvláštní prémie
Podnikové stravování
Mzda
od 50 000
do 52 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Staročernská 226 Černá za Bory 53 002 Pardubice IV okr. Pardubice

Komu a kde se hlásit

Pilařová Monika

Staročernská 226

Černá za Bory

53 002 Pardubice IV

okr. Pardubice

Email: Monika.Pilarova@flex.com

Telefon: 466 685 720

Upřesňující informace

Máte rád/a práci s lidmi a chcete mít možnost získat více zkušeností v oblasti personalistiky? A co angličtina? Chcete se zdokonalit v komunikaci se zahraničními kolegy? Pokud ano, hledáme právě Vás! Tato pozice je skvělým koučem vašich organizačních a odborných dovedností. Společně vybudujeme vaši kariéru v oblasti lidských zdrojů. Co Vás u nás čeká? - zajištění kompletní personální agendy pro oddělení výroby a kvality - příprava inzerce na otevřené pracovní pozice - spravování databáze uchazečů - vedení výběrových řízení ve spolupráci s vedoucím daného oddělení - nábor zaměstnanců a pracovníků pracujících na DPP/DPČ - řešení personální problematiky v oblasti ukončení pracovních poměrů - spolupráce s personálními agenturami - práce s docházkovým a personálním systémem VEMA, Workday - zpracování měsíčních podkladů pro mzdy ve spolupráce s externí mzdovou účetní - kompletní zajištění portálu OSSZ (PN, OCR, ostatní dávky) - příprava reportů - řešení veškeré problematiky v oblasti pracovně lékařských služeb – evidence a zajištění lékařských prohlídek - ostatní administrativní činnost spojená s HR Co byste měl/a umět a znát? - SŠ/VŠ vzdělání (HR, humanitní či ekonomické zaměření) - min. 2-3 roky praxe v oblasti personalistiky - velmi dobrá znalost zákoníku práce a mzdové agendy - velmi dobré komunikační dovednosti - flexibilita, vysoká odolnost vůči stresu - organizační dovednosti, zodpovědný přístup Co na oplátku získáte od nás a co Vám nabízíme: - práci v Pardubicích se smlouvou na dobu neurčitou - po dobu 3 měsíců, kdy se navzájem budeme testovat, dostanete v součtu 10 000 Kč jako bonus za nástup - pokud nejste fanda vaření, je zde možnost si objednat oběd, který za Vámi přijede až do firmy - zároveň Vám na obědy přispějeme v podobě stravenkového paušálu - občerstvení na pracovišti – kvalitní káva z profi kávovaru, ovocné/bylinkové čaje - bezplatné vyšetření zraku od profesionálního optometristy - každý pátek práce z domova (HO) - možnost využít hrazeného jazykového kurzu angličtiny přímo v naší společnosti Jste dárcem krve? Těchto lidí si vážíme a plně je podporujeme v podobě příspěvku na benefitní Pluxee kartu. Můžete využít zvýhodněný mobilní tarif, který je speciálně nastaven pro naše zaměstnance. Jakmile v naší společnosti odpracujete 3,5,10,15 či 20 let, zajímavě Vás odměníme. Sportujete, rád/a chodíte za kulturou nebo relaxujete? Nabídneme Vám multisport kartu, na kterou Vám částečně přispějeme. Na stmelování týmu nezapomínáme, a proto pořádáme pravidelné teambuildingové aktivity. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
17 600 150 742