Vila na Landeku s.r.o.IČO: 14 256 444

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Vyšší odborné
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Vedoucí provozu v ubytování, stravování a pohostinství (kromě školních jídelen a menz) (51512)
Výroba a provoz
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
12. 2. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 3. 2025 do 28. 2. 2026
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 30 000
do 40 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Na Landeku 264 Ostrava 72 529 Petřkovice okr. Ostrava-město

Komu a kde se hlásit

Bc. Górecká Veronika

Na Landeku 264

Ostrava

72 529 Petřkovice

okr. Ostrava-město

Email: info@vilanalandeku.cz

Telefon: 602 738 237

Upřesňující informace

Hledáme nového energického PROVOZNÍHO MANAGERA/KU. Kdo jsme? Prvorepubliková Vila na Landeku funguje od roku 2018 jako stylový *** penzion, s hlavním zaměřením na pořádání svateb. Pojď se podílet na provozu ubytování a organizaci zajímavých eventů. Co Vás čeká? - vedení denního provozu penzionu - práce se systémem Previo, Booking, Airbnb, Amazing places - správa ubytování - příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy - kontrola a zodpovědnost za kvalitu nabízených služeb - příprava a organizace soukromých a firemních eventů během roku (především svateb), kompletní organizace - rozjezd kulturních akcí pro veřejnost - zajišťování personálu na eventy - emailová a telefonická komunikace, osobní schůzky se zákazníky - marketingová propagace vily na sociálních sítích - tvorba textů a obsahu pro různé účely - emaily, žádosti o dotace na akce, manuály Co požadujeme? - energičnost, ”tah na bránu” - dokončování věcí, zpracování úkolu jako celku od A do Z - schopnost hledat řešení problémů a nenadálých situací s klidnou hlavou - výborné komunikační schopnosti - skvělé organizační dovednosti - být na ”příjmu” mimo běžnou pracovní dobu, pro komunikaci s ubytovanými hosty - častá práce o víkendu (svatby, akce), volno během týdne - vynikající time a projektový management, včetně schopnosti orientace ve více projektech současně - zkušenost s tvorbou marketingového obsahu - pečlivost a důslednost - nápady a kreativitu - dobré estetické cítění a smysl pro detail, zkušenost s floristikou bude výhodou - silné písemné a verbální komunikační dovednosti - vlastní auto a řidičský průkaz typu B - angličtina na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročilý a vyšší úrovně) - další jazyky polština, němčina, ruština výhodou - dobrá uživatelská znalost Microsoft Word + Excel, Google calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook Co za to můžeme nabídnout? - budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu - dobře finančně ohodnocenou práci s provizním podílením na výdělcích - časovou flexibilitu - pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe, podle chodu provozu - čeká tě zajímavá práce s možností seberealizace - práce bude velmi pestrá a kreativní, rozhodně ne nudná - získáš zajímavé zkušenosti a přičichneš ke všem činnostem souvisejícím s provozem, budováním, plánovaním a organizováním - dostaneš příležitosti ukázat co v tobě je a realizovat své nápady - setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí - další benefity: telefon s tarifem, firemní notebook, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy Co bychom uvítali? - dobrý vztah k malým dětem - zkušenosti s pořádáním kulturních či jiných akcí - zkušenost s vedením a prací s lidmi - zkušenosti s prací v hotelnictví - copywriting - marketingové znalosti a dovednosti - vztah k dekoracím, designu a floristice Pokud Vás naše pracovní nabídka oslovila, pak nám pošlete svůj životopis, nastoupit můžete co nejdříve.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 707 060 790