Referent / referentka pro správu budov a majetku

NH - TRANS, SEIČO: 47 679 115

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - internet a elektronická pošta
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Správci objektů (51530)
Výroba a provoz
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
9. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 25 000
do 30 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Poděbradova 843/28 Moravská Ostrava 70 200 Moravská Ostrava a Přívoz okr. Ostrava-město

Komu a kde se hlásit

Oškerová Nikol

Poděbradova 843/28

Moravská Ostrava

70 200 Moravská Ostrava a Přívoz

okr. Ostrava-město

Email: noskerova@nh-trans.cz

Upřesňující informace

V případě Vašeho zájmu, zašlete prosím životopis na email: noskerova@nh-trans.cz, kontaktní osoba: Nikol Oškerová Ostravská spediční společnost NH - TRANS, SE hledá vhodné uchazeče na pracovní pozici: Referent pro správu budov a majetku Hlavní náplň práce: - komplexní správa a údržba budov v majetku společnosti - pravidelná kontrola technického stavu, realizace běžných údržbářských prací v/na budovách společnosti a na firemním parkovišti - zajištění oprav, rekonstrukcí a revizí externími firmami, včetně povolení na konkrétních úřadech - komunikace a korespondence s dodavateli při zadávání cen. poptávek, objednávek, realizace výběrových řízení - zodpovědnost za dodržování bezpečnostních a protipožárních předpisů (BOZP + PO) - správa a údržba vozového parku (osobní firemní vozy) na denní bázi - pravidelná kontrola technického stavu firemních vozidel a komplexní péče (mytí, čerpání pohonných hmot., STK, opravy, servis atp.) - řešení a monitoring pojistných událostí - kontrola evidence vedení knih jízd u referentských a manažerských vozů - zodpovědnost za archivaci firemní dokumentace, včetně správy archívu - zajištění doručování a odesílání firemní korespondence a zásilek (dle potřeby) - zajištění zásobování sekretariátu - řešení provozních a operativních potřeb na denní bázi Co od Vás očekáváme: - SŠ vzdělání, praxe v oblasti správy budov nebo údržby osobních vozidel 2 roky - organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup - schopnost vykonávat běžné údržbářské práce, znalost předpisů BOZP a PO výhodou - komunikační dovednosti (komunikace s dodavateli, servisními techniky, odborníky a úřady) - schopnost samostatně řešit problémy, vlastní organizace náplně práce (dle aktuálních potřeb) - znalost práce na PC, střední pokročilost (Outlook, Word, Excel, Internet). - zodpovědný přístup, časová flexibilita, dobrý zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny B. Nabízíme: - hlavní pracovní poměr, pružnou pracovní dobu, případně částečný úvazek dle dohody - práci v příjemném prostředí v centru města, které je dobře dostupné MHD - možnost parkování na vlastním parkovišti - účast na školení, firemních akcích - 4 týdny dovolené a 5 dní volna navíc (sick days) - příspěvek na stravování, pitný režim - příspěvek na penzijní připojištění - notebook, mobilní telefon - místo výkonu práce: Ostrava - centrum - nástup možný ihned/dohodou

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 082 960 719