Janáčkova filharmonie Ostrava, příspěvková organizaceIČO: 00 373 222

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina B2
Požadované dovednosti
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Specialisté v oblasti propagace a reklamy (24312)
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
16. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025 do 30. 4. 2026
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 24 790
do 35 770
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

28. října 2556/124 Moravská Ostrava 70 200 Moravská Ostrava a Přívoz okr. Ostrava-město

Komu a kde se hlásit

Jahůdková Jana

28. října 2556/124

Moravská Ostrava

70 200 Moravská Ostrava a Přívoz

okr. Ostrava-město

Email: jahudkova@jfo.cz

Telefon: 601 338 950

Upřesňující informace

K zařazení do výběrového řízení nám zašlete na e-mail: Strukturovaný životopis, motivační dopis, 3 ukázky vaší práce nebo tvorby, kterou se chcete pochlubit (např. příspěvek, video, grafika, krátký text…). Pro výkon této práce je potřeba: -Schopnost kombinovat kreativní přístup s každodenní rutinní činností -Analytické a strategické myšlení -Schopnost plánovat, organizovat a efektivně řídit vlastní čas -Technickou zdatnost a orientaci v nástrojích pro tvorbu a správu obsahu na sociální sítě -Estetické cítění a schopnost vytvářet vizuálně přitažlivý obsah -Aktivní práci s existujícími propagačními materiály i tvorbu nových -Schopnost komunikovat s umělci, realizovat a zaznamenávat obsah s jejich účastí -Angličtinu na úrovni B2 (pro komunikaci se zahraničními umělci) -Řidičský průkat sk. B - aktivní řidič/ka -Zájem o kulturu, hudbu a otevřenou mysl Hlavní náplň práce: -Pravidelná správa a aktualizace obsahu našich webových stránek -Tvorba a rozvoj obsahové strategie pro jednotlivé platformy (Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube aj.) -Stanovování komunikačních cílů: růst komunity, zvyšování zapojení, podpora prodeje vstupenek, budování značky -Psaní příspěvků, tvorba vizuálů (např. v Canvě), vytváření Reels - rozhovory s umělci, tvorba zákulisního obsahu (natáčení, střih, titulkování) -Správa publikačních kalendářů a nástrojů, zajištění správného časování, formátu a tónu komunikace -Schopnost efektivně pracovat s nástroji pro placenou reklamu napříč platformami a vyhodnocovat reklamní kampaně -Pravidelné reportování výkonnosti obsahu a kampaní, vyhodnocování úspěšnosti s ohledem na prodej vstupenek a další cíle Nabízíme: -Kreativní pracovní prostředí v oblasti kultury -10. platovou třídu (tabulka č. 1 podle Nařízení vlády č. 340/2017 Sb.), práci na plný úvazek -Možnosti osobního ohodnocení -Zaměstnanecké benefity: stravenky, bezúročné půjčky z fondu kulturních a sociálních potřeb, příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, karta Multisport -Flexibilní pracovní dobu -Být součástí originálních projektů a hudebních zážitků -Přístup ke klasické hudbě ”neklasicky”- s důrazem na autenticitu, vizuál a emoci

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 125 040 774