SMERO, spol. s r.o.IČO: 25 527 886
Přejít na stránky zaměstavatelePředpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
Prokešová Lenka
Poděbradova 3265/99a
Moravská Ostrava
70 200 Moravská Ostrava a Přívoz
okr. Ostrava-město
Email: prokesova.l@smero.cz
Upřesňující informace
Životopis zašlete kontaktní osobě Lence Prokešové na e-mail prokesova.l@smero.cz Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Produkční a asistent/ka obchodního oddělení - Ostrava Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Pro naši pobočku v Ostravě přijmeme zodpovědného člověka na spojenou pozici produkční/ho a asistentky/a obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Co budete dělat: -Celoročně na pozici produkční/ho zajišťovat reklamní předměty pro naše zákazníky (v období září -prosinec vykonávat pouze tuto činnost). -Aktivně komunikovat s obchodním týmem, dodavateli i zákazníky na nabídce, zpracování a vydodání reklamních předmětů. -V září přímá účast na Týdnech reklamy s kompletním zajištěním chodu této akce (14dní). -Blízká spolupráce s naší chráněnou dílnou, call centrem, skladem a logistikou. -V období ledna - srpna vypomáhat obchodnímu týmu na pozici asistentky/a. -Aktivní oslovování potencionálních i stávajících firemních kontaktních osob a domlouvat schůzky obchodním zástupcům. -Přijímat a zpracovávat podklady pro objednávky. -Vyřizovat pohledávky a reklamace. -Naceňovat položky z poptávek. -Další administrativní nebo organizační úkoly. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: -SMERO je stabilní a úspěšná společnost, nabízíme především dlouhodobou spolupráci. -Mzdu dostanete vždy včas ve výplatním termínu. -5 týdnů dovolené. -Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123kč / pracovní den). -Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. -Volné víkendy a svátky. -Zaměstnanecké slevy na zboží. Jaká je naše asistentka/asistent: -Je maximálně pečlivá/ý, spolehlivá/ý, zodpovědná/ý, systematická/ý, ochotná/ý. -Má smysl pro organizaci práce a plánování. -Má dobré vyjadřovací schopnosti. -Nebojí se volat a má zkušenosti s navoláním schůzek včetně studených kontaktů. -Umí komunikovat s dodavateli i zákazníky. -Ovládá práci na PC + MS Office (pokročilá znalost především Excelu a Outlooku).