Charita sv. AlexandraIČO: 26 520 788

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní účetní mzdoví (33132)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025 do 31. 3. 2026
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 27 000
do 29 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Holvekova 651/28 Kunčičky 71 800 Slezská Ostrava okr. Ostrava-město

Komu a kde se hlásit

Mgr. Hořínek Martin, MBA

Holvekova 651/28

Kunčičky

71 800 Slezská Ostrava

okr. Ostrava-město

Email: martin.horinek@alexandr.charita.cz

Telefon: 605 232 813

Upřesňující informace

Přihlášku spolu se strukturovaným životopisem zasílejte do 31. 3. 2025 elektronicky na e-mail jobs@alexandr.charita.cz. Výběrové řízení je průběžné a dvoukolové, k ústnímu pohovoru budou pozváni vybraní kandidáti. Nevyžádané zaslané přihlášky se nevracejí a zaslání uchazeči souhlasí se zpracováním svých údajů pro účely výběrového řízení. Nabízíme: - zajímavou, smysluplnou a kreativní práci v menším kolektivu - možnost seberealizace, osobního i profesního růstu - pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení Požadujeme: - vzdělání minimálně středoškolské s maturitou nebo vyšší odborné, vhodné i pro absolventy - znalost práce na PC, znalost prostředí programu Pamica výhodou - dobré komunikační a organizační schopnosti - schopnost pracovat individuálně i v týmu - spolehlivost, zodpovědný přístup, pracovitost, respekt k lidem - aktivní přístup k sebevzdělávání Náplň práce: - zpracování měsíčních mezd zaměstnanců - agenda evidenčních a zápočtových listů a související mzdová agenda - agenda příspěvků dle § 78a zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti - zpracování dokumentace související s nástupy a odchody zaměstnanců, personální agenda - spolupráce při vyúčtování dotací - spolupráce při vedení účetnictví Zaměstnanecké výhody: dovolená 6 týdnů, příspěvek na stravování, osobní vzdělávání apod.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 854 840 775