Generální finanční ředitelstvíIČO: 72 080 043

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Úředníci v oblasti daní (43123)
Administrativa
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 21 530
do 30 920
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Masarykova třída 310/2 Město Opava (nečleněná část města) okr. Opava

Komu a kde se hlásit

Laryszová Marcela

Masarykova třída 310/2

Město

74 601 Opava (nečleněná část města)

okr. Opava

Email: marcela.laryszova@fs.mfcr.cz

Telefon: 596 651 356

Upřesňující informace

Informace k podávání žádostí: Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 22. dubna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu: - v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3200@fs.gov.cz - do datové schránky ID 4hun2cu, - poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo - osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 320694 - referent v Oddělení správy registrů – Opava“. Formulář žádosti je přílohou oznámení zveřejněného na výše uvedených stránkách. Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit pokud: a) jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, b) dosáhl jste věku 18 let], c) jste plně svéprávný, d) jste bezúhonný, e) dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. středního vzdělání s maturitní zkouškou, f) máte potřebnou zdravotní způsobilost, g) máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky; Další povinné přílohy • strukturovaný profesní životopis (nepřiložení životopisu je důvodem pro vyřazení žádosti) • motivační dopis Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným měsícem nástupu na služební místo je 1. červen 2025. Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 8. platové třídy. Týdenní služební doba činí 40 hodin. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu - zajištění provozu informační služby – poskytování základních informací o daňovém řízení - zabezpečení spisové služby a evidence písemností - výběr a evidování hotovostních plateb v daňové pokladně - obsluha telefonní ústředny Platové a další podmínky: - platový tarif v rozmezí od 21 530 Kč do 30 920 Kč, - osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 092 Kč do 4 638 Kč, - zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč, - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
17 601 030 726