OSTROJ a.s.IČO: 45 193 681

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina výborná znalost slovem i písmem
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Obchodní zástupci (33220)
Finance
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025 do 31. 3. 2026
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Podnikové stravování
Mzda
30 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Těšínská 1586/66 Předměstí 74 601 Opava (nečleněná část města) okr. Opava

Komu a kde se hlásit

Mgr. Mokrášová Alena

Těšínská 1586/66

Předměstí

74 601 Opava (nečleněná část města)

okr. Opava

Email: alena.mokrasova@ostroj.cz

Telefon: 553 872 173; 731 607 906

Upřesňující informace

KO: Mokrášová Alena Mgr., tel.: 553 872 173; 731 607 906, e-mail: alena.mokrasova@ostroj.cz POŽADUJEME: - SŠ/VŠ vzdělání strojírenského nebo ekonomického zaměření. - Výbornou znalost anglického jazyka pro ústní i písemnou komunikaci podmínkou. - Výbornou znalost práce na PC (MS Office, IFS výhodou). - Zkušenosti z automotive a kovárenství výhodou. - Výborné komunikační a argumentační schopnosti, pečlivost, aktivní přístup. - Ochotu účastnit se zahraničních služebních cest. - Řidičský průkaz skupiny B Co vám můžeme nabídnout: - 5 týdnů dovolené. - Dotované závodní stravování. - Příspěvek na penzijní připojištění. - Benefitní program Benefit plus. - Motivační odměňování. - Firemní akce pro zaměstnance a rodinné příslušníky. - Vánoční dárky. - Zázemí stabilní a seriózní společnosti. Co vás čeká: - Vyhledávání nových zákazníků (front office). - Podílení se na tvorbě a plnění obchodního plánu. - Evidence poptávky, nabídky a zakázky. - Zajišťování komunikace se zákazníkem. - Podílení se na vypracování a uzavírání obchodních smluv. - Provádění tvorby nabídkové kalkulace včetně nabídky. - Analyzování kalkulace obchodních případů. - Odpovědnost za plánování zakázek do IFS. - Odpovědnost za řádné vedení dokumentace k zakázkám. - Vyhodnocování aktivních a ukončených obchodních případů. - Odpovědnost za splatnost pohledávek. - Příprava a založení podkladů pro reklamační řízení. - Účast na veletrzích a výstavách.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 788 780 768