OSTROJ a.s.IČO: 45 193 681

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina slovem i písmem
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Nákupčí (33230)
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
22. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 7. 2025 do 30. 6. 2026
Počet hodin týdně
37.5
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Podnikové stravování
Mzda
35 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Těšínská 1586/66 Předměstí 74 601 Opava (nečleněná část města) okr. Opava

Komu a kde se hlásit

Mgr. Mokrášová Alena

Těšínská 1586/66

Předměstí

74 601 Opava (nečleněná část města)

okr. Opava

Email: alena.mokrasova@ostroj.cz

Telefon: 553 872 173

Upřesňující informace

KO: Mokrášová Alena Mgr., tel.: 553 872 173; e-mail: alena.mokrasova@ostroj.cz - Zodpovědnost za nákup svěřeného portfolia (nákup obalových materiálů, štítků, nářadí, nástrojů, elektrokomponent od tuzemských a zahraničních dodavatelů v rámci každodenní agendy). - Zpracování výrobního plánu a požadavků na nákup. - Vystavování nákupních objednávek, sledování jejich plnění a dodržování termínů dodání. - Optimalizace cen, cenová jednání s dodavateli, iniciace a vyhodnocování poptávkových řízení. - Hodnocení svěřených dodavatelů. - Uzavírání smluv s dodavateli. - Příprava a vedení jednání s dodavateli. - Analýza trhu svěřeného portfolia. - Aktivní vyhledávání alternativních dodavatelů. - Řešení odchylek a reklamací. - Optimalizace skladových zásob. - Úzká spolupráce s ostatními odděleními a zástupci výrobních divizí. POŽADUJEME: - SŠ/VŠ vzdělání - ekonomické nebo technické zaměření výhodou. - Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem. - Praxe v oblasti nákupu alespoň 2 roky výhodou. - Znalost práce s PC (MS Office, Outlook, internet, IFS výhodou). - Výborné vyjednávací dovednosti. - Výborné komunikační a organizační schopnosti. - Pečlivost, samostatnost, týmové založení. Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - dotované závodní stravování - příspěvek na dopravu - příspěvek na penzijní připojištění - benefitní program Benefit plus - motivační odměňování - firemní akce pro zaměstnance a rodinné příslušníky - vánoční dárky - zázemí stabilní a seriózní společnosti.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 138 600 792