Centrum inkluze o.p.s.IČO: 29 461 545

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Magisterské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina
Požadované dovednosti
Práce s PC
Ekonomika - podvojné účetnictví
Profese CZ-ISCO a obor
Finanční poradci specialisté (24121)
Finance
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 7. 2025 do 30. 6. 2026
Počet hodin týdně
20
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 23 000
do 36 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Na Rybníčku 521/56 Předměstí 74 601 Opava (nečleněná část města) okr. Opava

Komu a kde se hlásit

Mgr. Stanjurová Lucie

Na Rybníčku 521/56

Předměstí

74 601 Opava (nečleněná část města)

okr. Opava

Email: lucie.stanjurova@centruminkluze.cz

Telefon: 728 343 747

Upřesňující informace

Kontakt: Strukturovaný životopis, motivační dopis (rozsah cca 1 normostrana) a případné otázky pošlete nejlépe hned na adresu lucie.stanjurova@centruminkluze.cz, o termínu výběrového řízení budete informováni. Jsme Centrum inkluze, o.p.s., parta lidí, kteří věří, že každé dítě si zaslouží rozvíjet svůj potenciál, zažívat radost a úspěch. Do vedení organizace nyní sháníme finačního manažera/ekonoma ideálně i se znalostmi vedení účetnictví a zpracování mezd. Co děláme? Jsme multidisciplinární tým odborníků, kteří pomáhají dětem, rodinám a školám překonávat náročné životní situace. Propojujeme lidi kolem dětí, přinášíme nové metody práce a vždy přizpůsobujeme naši pomoc tomu, co konkrétní dítě nebo rodina opravdu potřebuje. Charakteristika vykonávané práce: - zodpovědnost za celkové finanční vedení organizace, řízení cash flow - spoluzodpovědnost za nastavení a kontrolu finančních a účetních procesů - spolupráce na projektových auditech - metodická podpora při přípravě rozpočtů projektů/organizace - příprava podkladů pro monitorovací zprávy EU projektů - příprava a kontrola plnění finančního rozpočtu organizace a finančních plánů - kontrola nákladů a efektivního využívání prostředků - příprava podkladů pro vedení společnosti -komunikace s naší externí účetní firmou, auditory a projektovými partnery Co od Vás budeme potřebovat: - VŠ vzdělání, ideálně v ekonomickém oboru - výhodou zkušenost s rozpočty a projektovým účetnictvím - pokročilá znalost Excelu - znalost anglického jazyka výhodou - znalost principů podvojného účetnictví Navíc uvítáme: - samostatnost, schopnost samostatně získávat informace - důslednost a pečlivost - schopnost organizovat a plánovat - proaktivní přístup, schopnost řešit problémy - dobré komunikační schopnosti, týmová spolupráce Co Vám nabízíme: - HPP na 0,5 až 1,0 úvazek - flexibilní pracovní dobu - místo výkonu práce: Na Rybníčku 56, Opava - možnost výkonu práce částečně z domova - výše odměny: od 23 tis. do 36 tis. Kč (výhledově s možností navýšení) Nástup do zaměstnání: 1. 7. 2025 nebo dohodou Výše úvazku: HPP

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 210 160 796