Statutární město OlomoucIČO: 00 299 308
Přejít na stránky zaměstavatelePředpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
Jen písemně
Horní náměstí 583
77 900 Olomouc
Upřesňující informace
Výběrové řízení č. 2025/31,32 Druh práce: souhrnné práce při zajišťování koncepčních a rozvojových činností v oblasti nakládání s odpady, čistoty města zařazených v odboru městské zeleně a odpadového hospodářství Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -odborná způsobilost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Obor: zaměření na přírodní vědy, případně technické zaměření Praxe: praxe v oboru a veřejné správě výhodou Jiné požadavky: -znalost problematiky odpadového hospodářství obcí, příslušné legislativy a zákona o obcích -znalost zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů a dalších předpisů v oblasti odpadového hospodářství -znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů -celková orientace v problematice tvorba ochrany životního prostředí -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel) -adaptabilita -analytické schopnosti -samostatnost -flexibilita -schopnost jednat s lidmi -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům -řidičské oprávnění (skupina B) Bližší specifikace pracovní činnosti: -kontrolní činnost v oblasti nakládání s odpady, dodržování legislativních předpisů v oblasti odpadového hospodářství a obecně závazné vyhlášky SMOl -vyřizování podnětů, oznámení a stížností -kontrolní činnost prováděných prací v oblasti nakládání s odpady a čistoty města -řešení přestupků v samostatné působnosti města Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 22. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.