Úřad práce České republikyIČO: 72 496 991

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Sociální pracovníci a ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti ve veřejné správě (34121)
Zdravotnictví
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 7. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Mzda
od 33 280
do 41 070
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Vejdovského 988/4 Hodolany 77 900 Olomouc

Komu a kde se hlásit

Mgr. Zaoralová Veronika

Vejdovského 988/4

Hodolany

77 900 Olomouc

Telefon: 950 141 655

Upřesňující informace

Požadavek ODBORNÉHO ZAMĚŘENÍ VZDĚLÁNÍ. Životopis, motivační dopis a doklad o dosaženém vzdělání zasílat do 21.05.2025 na mail: katerina.pisova1@uradprace.cz. Sociální pracovník/pracovnice ID 11104376 Pracoviště: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci Kontaktní pracoviště Olomouc, Oddělení hmotné nouze Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc Hlavní náplň činnosti: - zajišťování agendy dávek hmotné nouze a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., zákon o pomoci v hmotné nouzi, - vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení. Posuzování podkladů pro správní řízení, řízení o nedoplatcích a přeplatcích a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci, - provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely dávek pomoci v hmotné nouzi. - zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty dávek, - v rámci součinnosti s orgány státní správy zajišťuje vyřizování žádostí týkající se dávek pomoci v hmotné nouzi zaslaných do datové schránky úřadu. Kvalifikační a další požadavky: -kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, tj. ukončené vyšší odborné vzdělání sociálního směru, popř. VŠ v sociální oblasti (v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociální politiku, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku) a současně - vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - výhodou je znalost práce programu OK nouze, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku - pružná pracovní doba - plný úvazek - předpokládaný nástup od 1. července 2025 - pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dnů indispozičního volna - 1 den na vyřízení osobních záležitostí - příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál - možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje - odměny k životním a pracovním výročím - příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 21. května 2025 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 232 200 748