Statutární město OlomoucIČO: 00 299 308

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Pracovníci v informačních kancelářích (42250)
Administrativa
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
1. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Turnusové služby
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Mzda
od 29 120
do 33 220
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Olomouc Území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Komu a kde se hlásit

Jen písemně

Horní náměstí 583

77 900 Olomouc

Upřesňující informace

Výběrové řízení č. 2025/29 Druh práce: výkon činností souvisejících s provozem informačního centra, koordinací jeho činnosti s infocentry v regionu a se zajišťováním návštěvnického provozu na radnici včetně poskytování výkladu a informací s použitím dvou a více světových jazyků, zařazených v odboru kultury a cestovního ruchu Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Obor: v oblasti cestovního ruchu a kultury výhodou Praxe: praxe v oboru výhodou Jiné požadavky: -aktivní znalost anglického jazyka -aktivní znalost dalšího světového jazyka -zkušenosti v oblasti průvodcovských služeb a služeb cestovního ruchu průvodcovské zkoušky -znalost práce na PC (Word, Excel, rezervační systémy na prodej vstupného, ubytování atd.) -znalost účetnictví a skladového hospodářství výhodou -flexibilita (12-ti hodinový směnný provoz včetně víkendů a svátků) -spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost -velmi dobré komunikační schopnosti s orientací na zákazníka -organizační schopnosti -psychická a fyzická odolnost -řidičský průkaz skupiny B -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ -datum a vlastnoruční podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 19. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 196 200 750