Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí

Olomoucký krajIČO: 60 609 460

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Magisterské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
Aktivní Angličtina výhodou
Aktivní Francouzština výhodou
Aktivní Němčina výhodou
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (33439)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 3. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 33 280
do 35 770
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Jeremenkova 1191/40a Hodolany 77 900 Olomouc

Komu a kde se hlásit

Ing. Bernátová Martina

Jeremenkova 1191/40a

Hodolany

77 900 Olomouc

Email: m.bernatova@olkraj.cz

Telefon: 585 508 568

Upřesňující informace

na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí (pracovní poměr na dobu neurčitou) charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v oblasti sociální, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, administrace smluv a jejich zveřejňování a vyplácení finančních prostředků místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání VŠ obor vzdělání : ekonomika výhodou znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou praxe ve veřejné správě : výhodou praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou Další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office) samostatnost komunikativnost smysl pro týmovou práci schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením ”NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje” doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Personální útvar Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 3. 2025 do 12:00 hodin. kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová telefon: 585 508 568, email: m.bernatova@olkraj.cz Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt). K přihlášce připojte: Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem). Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 876 420 753