Interní lektor/lektorka - trenér/trenérka v Oddělení školení aplikačních změn Odboru personálního, vzdělávání a firemní kultury generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 10000861

Úřad práce České republikyIČO: 72 496 991

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Bakalářské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (3333)
Administrativa
Služby
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
5. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Zvláštní prémie
Mzda
od 33 280
do 42 140
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Vejdovského 988/4 Hodolany Olomouc

Komu a kde se hlásit

Bc. Dan Albrecht, Bc. Jiřina Anderová

Vejdovského 988/4

Hodolany

77 900 Olomouc

Email: dan.albrecht@uradprace.cz, jirina.anderova@uradprace.cz

Upřesňující informace

Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky ”Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR”, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy: https://www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr?allCategories=pracoviste.generalni_reditelstvi Hlavní popis činností: - Zajišťuje školení zaměstnanců ÚP ČR v oblastech soft skills, manažerských dovedností, poradenských činností a dalších - Organizuje a vede školení, podílí se na realizaci nebo se účastní XChange Talks na školená témata - Spolupracuje na identifikaci vzdělávacích potřeb a přípravě školících osnov - Připravuje materiály pro použití v jednotlivých školeních - Intenzivně pracuje na vlastním vzdělávání a získávání vědomostí a dovedností, které nadále předává školeným osobám - Spolupracuje při organizaci jednotlivých školení, shromažďuje výstupy a zpracovává nutné dokumenty a reporty - Zajišťuje, sbírá, vyhodnocuje zpětnou vazbu pro účely zapracování změn ve školeních i pro účely vyhodnocení úspěšnosti jeho dopadů - Měří úspěšnost a navrhuje optimalizaci změn v plánu i obsahu školení - Provádí následnou kontrolní supervizi poskytovaných školení a poskytuje podporu při obnově a prohlubování potřebných dovedností. - Spolupracuje při tvorbě plánu školení poradenského minima a distribuce poradenství nové generace a potřebných dovedností k jeho implementaci do činnosti zaměstnanců - Podporuje týmovou práci a sdílení znalostí mezi zaměstnanci, napomáhá rozvoji zaměstnanců a zajištění jejich profesního růstu - Poskytuje individuální podporu a poradenství zaměstnancům v jejich profesním růstu, zajišťuje koučing a mentoring - Pomáhá aktualizovat adaptační a onboardingové plány pro nové zaměstnance nebo pro zaměstnance přecházející na novou pozici Obor služby: ”Zaměstnanost” a ”Nepojistné sociální dávkové systémy” Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty: ”žádost o jmenování na služební místo” (dále jen ”žádost”) s uvedením názvu pozice a pracoviště, (žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení) - strukturovaný životopis, - kopii dokladu o dosaženém vzdělání, Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. května 2025, tj. v této lhůtě - zaslané na e-mailové adresy jirina.anderova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz , - doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, - podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, - podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo - podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: ”Neotevírat” a slovy ”Výběrové řízení č.j. ”vypsat číslo jednací”. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba; 5 týdnů dovolené; 5 dnů indispozičního volna; 1 den na vyřízení osobních záležitostí; příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje odměny k životním a služebním výročím; příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 216 180 713