Vedoucí odboru vnitřní správy a provozu Magistrátu města Olomouce

Statutární město OlomoucIČO: 00 299 308

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Magisterské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní pracovníci hospodářské správy (33432)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 7. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Mzda
od 33 280
do 41 520
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Olomouc Území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Komu a kde se hlásit

Jen písemně

Horní náměstí 583

77 900 Olomouc

Upřesňující informace

Výběrové řízení č. 2025/30 Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolen k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971 Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického směru Praxe: -ve veřejné správě minimálně 10 let -v řídící činnosti minimálně 5 let -v oblasti krizového řízení výhodou Bližší specifikace pracovní činnosti: -řízení a koordinace odboru vnitřní správy a provozu -zodpovědnost za provoz budov magistrátu a jejich údržbu -správa a evidence majetku města ve svěřené oblasti -organizace spisové služby a archivnictví -řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti -plánování a správa rozpočtu odboru -zajištění bezpečnostních a krizových opatření v objektech magistrátu -koordinace nákupu kancelářských a provozních potřeb -spolupráce s dalšími odbory magistrátu, státní správou a samosprávou -příprava podkladů pro rozhodování vedení města -uzavírání příslušných smluv v gesci odboru -kontrola dodržování legislativy v oblasti provozu úřadu -vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, -název pozice a číslo výběrového řízení -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971 Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 231 800 720