Statutární město OlomoucIČO: 00 299 308

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti (33420)
Administrativa
Právo
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
8. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
Dovolená navíc
Jiné výhody
Mzda
od 33 280
do 38 570
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Olomouc Území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Komu a kde se hlásit

Jen písemně

Horní náměstí 583

77 900 Olomouc

Upřesňující informace

Výběrová řízení č. 2025/33 Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru Obor: právo, technický, ekonomický Praxe: -praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou -praxe u územního samosprávného celku výhodou Jiné požadavky: -počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem) -základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů -znalosti z obchodněprávní problematiky výhodou -orientace v legislativní oblasti -kreativnost, analytičnost a adaptabilita -dobré komunikační schopnosti -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -spolupráce na přípravě podkladů pro zadávací řízení -vypracování procesní části zadávací dokumentace -komplexní administrace zadávacích řízení v souladu se zákonem a vnitřním předpisem -metodické řízení činnosti komise a pořizování protokolů z jednání -spolupráce s externími organizacemi zajišťujícími zadávací řízení pro SMOl -spolupráce s odborem dotačních projektů na podkladech pro dotační programy Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 23. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 229 340 703