Vedoucí úseku Místní komunikace, Veřejná parkoviště, Tržnice, Správa mobiliáře a dětských hřišť (muž/žena)

Technické služby města Nového Jičína, příspěvková organizaceIČO: 00 417 688

Předpoklady

Vhodné pro
OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSV s maturitou
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (33439)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
7. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
45 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Suvorovova 909/114 74 101 Nový Jičín

Komu a kde se hlásit

Ing. Kateřina Mihálová

Suvorovova 909/114

74 101 Nový Jičín

Email: pam@tsnj.cz

Telefon: 556 764 846, 731 532 939

Upřesňující informace

z: 3.4.2025 https://tsnj.cz/index.php/o-nas/kariera Popis práce: Organizace svěřeného úseku - správa a údržba místních komunikací, organizace a zodpovědnost za provádění zimní údržby, rajónového čištění města, péče o dětská hřiště a mobiliář města Zajištění provozu městské tržnice a parkovišť ve správě organizace a správa a údržba parkovacího systému města Technické zajišťování městských akcí (Pivobraní, jarmarky…) dle pokynů zřizovatele Odpovědnost za agendu dopravy v rámci technických služeb Zpracování plánu činnosti úseku na příslušný rok, sledování čerpání plánu rozpočtu Příprava podkladů pro rozbory hospodaření organizace za úsek místních komunikací Zajištění podkladů pro tvorbu kalkulací pro zřizovatele a ceníků pro třetí osoby Příprava veřejných zakázek do 250 tis. Kč ( zakázky malého rozsahu) Provádění veškeré agendy spojené s činností zaměstnanců (plánování směn, sledování docházky, zdravotních prohlídek, podklady pro zpracování mezd) Seznamování podřízených s předpisy, které se týkají předmětu jejich činnosti a zajišťování jejich dodržování Plnění úkolů od zřizovatele prostřednictvím systému Redmine Spolupráce s pověřenými zástupci zřizovatele Řízení, kontrola a pravidelné hodnocení pracovních výsledků podřízených zaměstnanců Provádění veřejnosprávní kontroly ve svěřeném úseku Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou - technické zaměření výhodou Zkušenosti s vedením pracovního kolektivu min. 5let Praxe v plánování provozní činnosti Orientace v prostředí příslušné legislativy (zákoník práce, zákon o silniční dopravě,…) Znalost práce na PC -Word, Excel, elektronická pošta Trestní bezúhonnost ŘP sk. B Výhodou: VŠ vzdělání - technické zaměření výhodou ŘP sk. C Praxe ve státní sféře Znalost místních podmínek Znalost programů ONI systém, Redmine, RON docházka, Gordic - Ginnis Expres moduly spojené s evidencí objednávek a smluv a s evidencí dodavatelských a odběratelských faktur,TESS online Pracoviště: Nový Jičín Platové zařazení: 10.platová třída + příplatek za vedení, osobní příplatek, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění Kontakt: Ing. Kateřina Mihálová - personalistka, tel: 556 764 846, 731 532 939 e-mail: pam@tsnj.cz Profesní životopis, kopii dokladu o dosaženém vzdělání, osvědčení o absolvovaných kurzech a výpis z rejstříku trestů ne staršího 3 měsíce mohou uchazeči doručit osobně nebo zaslat na Technické služby města Nového Jičína, Suvorovova 909/114, Nový Jičín (v zalepené obálce s nápisem NEOTVÍRAT- VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍ ÚSEKU MK) do 22.05.2025. Do tohoto data musí být přihlášky doručeny, ne odeslány v tento den poštou. Předpokládané datum výběrového řízení 27.5.2025. Zasláním podkladů souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení na pozici Vedoucí úseku Místních komunikací. Předpokládaný nástup: 1.6.2025 nebo dle domluvy Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, s pozdějším možným prodloužením na neurčito Zaměstnavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo pozici neobsadit.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 229 080 743