Město Nové Město nad MetujíIČO: 00 272 876
Předpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
náměstí Republiky 6
54 901 Nové Město nad Metují
okr. Náchod
Upřesňující informace
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou stavební zaměření). Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, vstupní zaškolení v dané problematice, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz). Termín podání přihlášek: do 13. 5. 2025. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 14. 5. 2025. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 20. 5. 2025. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Petr Tichý, vedoucí Oddělení správy nemovitostí, mobil: 724 461 157, e-mail: tichy@novemestonm.cz Přihlášky zasílejte na email: jezdikova@novemestonm.cz, anebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: ”Výběrové řízení - OSN - Neotvírat”.