Malyra s.r.o.IČO: 29 130 140

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Sekretáři (všeobecní) (4120)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
23. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 5. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 27 000
do 29 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Na Návsi 44 Veselá 29 501 Mnichovo Hradiště okr. Mladá Boleslav

Komu a kde se hlásit

Ing. Ducháčová Lucie

Na Návsi 44

Veselá

29 501 Mnichovo Hradiště

okr. Mladá Boleslav

Email: personalni@malyra.cz

Telefon: 777 831 749

Upřesňující informace

Prvotní informace: e-mailem: personalni@malyra.cz telefonicky: 777 831 749 9:00 - 14:00 Upřesňující informace: Malyra s.r.o. je poskytovatelem zdravotních služeb. Již od roku 1998 klientům poskytujeme nelékařské zdravotní služby. Do našeho týmu bychom rádi přivítali šikovnou, příjemnou, samostatnou posilu na pozici Sekretářky, která se nezalekne pracovních výzev ani mnohdy nejednoduché denní operativy. Co Vás čeká a nemine: - zajištění veškeré provozní administrativy organizace - vedení administrativní agendy sekretariátu - archivace, skartační řízení - práce s pokladnou - každodenní práce s PC - správa mailu, objednávky, vyhledávání, MS Office - telefonická, e-mailová i osobní komunikace s veřejností i v rámci organizace - správa vozového parku - edení zápisů z jednání - asistence vedení společnosti - zajišťování a příprava občerstvení - zodpovědnost za sklad kancelářských potřeb - účast na poradách Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít: - minimálně SŠ vzdělání - praxe v oblasti administrativy výhodou - pokročila znalost práce na PC (MS Office) - schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení - velmi dobré organizační a komunikační dovednosti - pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, flexibilita - ochota se učit - aktivní řidič - řidičský průkaz skupiny B Zaměstnanecké výhody: Co Vám můžeme nabídnout - hlavní pracovní poměr - plný úvazek - možnosti občasné práce z domova - zázemí organizace rodinného charakteru - Sick days - 25 dní dovolené - příspěvek na stravování - příspěvek na penzijní nebo životní pojištění - možnost vzdělávání se v oboru Finanční ohodnocení: 27 000 - 29 000,- Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 153 060 776