Asistentka CZ, s.r.o.IČO: 24 166 570

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Prodejci po telefonu (5244)
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
2. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025 do 31. 3. 2026
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Dvousměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 25 200
do 35 200
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Dlouhá 199/32 Litoměřice-Město Litoměřice

Komu a kde se hlásit

Vejvodová Petra

Dlouhá 199/32

Litoměřice-Město

41 201 Litoměřice

Email: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz

Telefon: 739 901 982

Upřesňující informace

Jak to funguje Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme. Naše požadavky *Zodpovědnost *Produktivitu * Schopnost určovat priority *Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2) *Komunikativnost *Dochvilnost * Výbornou znalost českého jazyka * Pečlivost * Chuť se rozvíjet a učit se nové věci *Samostatnost * Rychlou orientaci při práci na PC * Psaní všemi deseti * Týmového ducha Co nabízíme Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedí virtuální osobní asistent/ka Ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří. Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky / osobního asistenta * Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky * Administrativní a organizační podpora klientů *Správa příchozích a odchozích emailů * Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu * Korektury textů * Správa kalendáře a organizace schůzek * Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému * Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky *Hlídání termínů a pravidelné připomínání *Tvorba tabulek a zpracování dat * Plánování tras * Rezervace letenek, hotelů a restaurací * Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora * Přepis záznamu z jednání * Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti * Denně další a další nové výzvy. Litoměřice +- 30 km - dojezdnost. Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 837 700 778