Asistentka CZ, s.r.o.IČO: 24 166 570

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Prodejci po telefonu (5244)
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
7. 5. 2025
Doba zaměstnání
od 6. 5. 2025 do 31. 3. 2026
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Dvousměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 25 200
do 35 200
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Dlouhá 199/32 Litoměřice-Město Litoměřice

Komu a kde se hlásit

Vejvodová Petra

Dlouhá 199/32

Litoměřice-Město

41 201 Litoměřice

Email: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz

Telefon: 739 901 982

Upřesňující informace

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme. Naše požadavky Zodpovědnost Produktivitu Schopnost určovat priority Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2) Komunikativnost Dochvilnost Výbornou znalost českého jazyka Pečlivost Chuť se rozvíjet a učit se nové věci Samostatnost Rychlou orientaci při práci na PC Psaní všemi deseti Týmového ducha Nabízíme: Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří. Pracovní náplň : Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky Administrativní a organizační podpora klientů Správa příchozích a odchozích emailů Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu Korektury textů Správa kalendáře a organizace schůzek Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky Hlídání termínů a pravidelné připomínání Tvorba tabulek a zpracování dat Plánování tras Rezervace letenek, hotelů a restaurací Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora Přepis záznamu z jednání Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti Denně další a další nové výzvy. Litoměřice +- 30 km - dojezdnost. Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 837 700 778