Hasičský záchranný sbor Libereckého krajeIČO: 70 888 744

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Profese CZ-ISCO a obor
Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací (24225)
Administrativa
Finance
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
17. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 7. 2025 do 31. 12. 2025
Počet hodin týdně
20
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Dohoda o pracovní činnosti
Dohoda o provedení práce
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 180
do 200
Kč/hod.

Místo výkonu práce

Barvířská 29/10 Liberec III-Jeřáb 46 007 Liberec (nečleněné město) okr. Liberec

Komu a kde se hlásit

plk. Mgr. Springer Jan

Barvířská 29/10

Liberec III-Jeřáb

46 007 Liberec (nečleněné město)

okr. Liberec

Email: jan.springer@hzscr.cz

Telefon: 950 470 149

Upřesňující informace

Náplň pracovního místa: Zajišťování správy majetku organizace nebo majetku státu ve vymezené působnosti, jeho nabývání, uchovávání, prodeje nebo jiných forem dispozice. - Vedení evidence majetku, podávání návrhů na vyřazení majetku, zajištění fyzické likvidace včetně příslušné dokumentace. - Zaznamenávání technického zhodnocení do příslušné karty majetku a na platebních poukazech. - Vedení evidence skladového hospodářství. - Koordinace práce při provádění fyzické inventury včetně zpracování příslušné dokumentace. - Koordinace práce při inventarizaci majetku, vyhotovení sumarizačních dokladů, plnění úkolů hlavní inventarizační komise. - Zpracování výkazů o znečišťování ovzduší. - Správa odpadového hospodářství. - Vystavování objednávek, kontrola a ověření správnosti došlých platebních dokladů. - Vyhotovení platebních poukazů včetně záloh na stálé platby dle podmínek stanovených ve smlouvách. - Sledování statistiky spotřeby energií včetně odečtů a výpočtů měsíčního výkazu paliv a energií. Očekávané dovednosti a znalosti: - Orientace v problematice správy budov - Znalosti MS Office na úrovni mírně pokročilý - Řidičský průkaz skupiny B - Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti - Samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k úkolům - Praxe v oblasti správy budov výhodou. Hlásit se e-mailem, popř. telefonicky od 8.00 do 16.30 hod.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 135 640 740