Město JičínIČO: 00 271 632

Přejít na stránky zaměstavatele

Předpoklady

Vhodné pro
Absolventy
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Ostatní úředníci jinde neuvedení (44199)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
15. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 19. 5. 2025 do 31. 10. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
29 120
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

17. listopadu 16 Pražské Předměstí 50 601 Jičín

Komu a kde se hlásit

Ing. Matuš Štefan

17. listopadu 16

Pražské Předměstí

50 601 Jičín

Email: matus@mujicin.cz

Telefon: 493 545 350

Upřesňující informace

Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou, - pracovní náplň: činnosti zejména na úseku evidence obyvatel, vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, - platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (9. platová třída), osobní příplatek po zkušební době, - místo výkonu práce – město Jičín, - dobré pracovní podmínky, zaměstnanecké benefity, pružná pracovní doba. Předpoklady pro výkon funkce: Uchazeč je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný a ovládá český jazyk. Požadavky: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, - pečlivost, dobré komunikační schopnosti, odolnost stresu, znalost práce na PC, - uvítáme znalost cizího jazyka, - výhodou praxe ve veřejné správě a zkouška zvláštní odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů. Přihlášky uchazeče musí obsahovat jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazeč cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis uchazeče. Uvítáme telefonický a elektronický kontakt na uchazeče. K přihlášce se připojí životopis uchazeče, prostá kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší tří měsíců nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti, prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující odbornost uchazeče. Přihlášky v písemné podobě se všemi požadovanými doklady musí být doručeny na adresu Městský úřad Jičín, Žižkovo náměstí 18, 50601 Jičín, k rukám vedoucího Městského úřadu Jičín, Ing. Petera Bareše, nebo odevzdány na podatelně MěÚ či zaslány v elektronické podobě do datové schránky ID ztmbqug do 17:00 hodin dne 07.05.2025. Případné bližší informace Vám budou podány u Ing. Štefana Matuše, vedoucího odboru správních agend, na adrese Městský úřad Jičín, odbor správních agend, ul. 17 listopadu č. 16, 50601 Jičín, mail: matus@mujicin.cz a tel. č. 493 545 350. Pozice je vhodná i pro absolventy.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
17 606 990 794