Pečovatelská služba JeseniceIČO: 22 301 232

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
VŠ Magisterské
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
nezadáno
Profese CZ-ISCO a obor
Řídící pracovníci v oblasti ambulantních a terénních sociálních služeb (kromě péče o seniory) (13443)
Zdravotnictví
Management
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
2. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 4. 2025
Počet hodin týdně
40
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 50 000
do 65 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Houbová 1570 Horní Jirčany Jesenice okr. Praha-západ

Komu a kde se hlásit

Město Jesenice (viz.výběrové řízení)

Houbová 1570

Horní Jirčany

25 242 Jesenice

okr. Praha-západ

Upřesňující informace

Bližší informace: tajemnice MÚ Jesenice, Mgr.Hana Haubertová MPA, tel.:+420601531993 nebo email hana.haubertova@mujesenice.cz Upřesňující informace: NOVÉ ZŘÍZENÁ ORGANIZACE Hlavní náplň činnosti: -řízení nové příspěvkové organizace Pečovatelská služba Jesenice, se sídlem Houbová 1570, Horní Jirčany, 25242 Jesenice (dále jen PSJ) zřízené městem Jesenice dne 11.12.2024; -vytvoření povinné struktury a dokumentace organizace k zápisu do registru poskytovatelů sociálních služeb; nábor zaměstnanců; uzavírání smluv s klienty terénní pečovatelské služby; -komplexní koordinace a zajišťování terénní pečovatelské služby po odborné, metodické, provozní a ekonomické stránce, včetně kontrolní činnosti -posuzování indiviuálních potřeb osob v nepříznivé soc. situaci,tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení; -samostatné zajišťování a poskytování odborného sociálního poradenství a provádění sociální práce dle zákona o soicálních službách; -spolupráce a komunikace se zřizovatelem. Požadavky na uchazeče: -občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR-nutnost ovládat český jazyk); -fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 18 let; -plná svéprávnost; -bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena). Kvalifikační předpoklad: -vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu nebo alespoň vyšší odborné vzdělání v požadovaném oboru. Další požadavky: -znalost přeevším zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č.250/2000Sb., o rozpočtových pravdilech územních rozpočtů, zákona č.128/2000 Sb., o obcích a zákona č.262/2006 Sb.,zákoník práce; -znalost standardů kvality sociální péče; -orientace v ekonomické oblasti a v aktuálních procesech plánování a financování sociálních služeb; -aktivní přístup k řešení problémů; -koncepční, řídící a organizační schopnosti; -spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, schopnost učit se novým poznatkům; -analytické myšlení a smysl pro týmovou práci, dobré komunikační a organizační schopnosti; -znalost práce na PC (zejména programy MS Word,Excel, Outlook); -řidičské oprávnění sk.B; -praxe v sociálních službách nebo veřejné správě alespoň 2 roky; -praxe přímého výkonu sociální práce výhodou; -manažerská zkušenost s vedením pracovního týmu výhodou. Nabízíme: -plný pracovní úvazek perspektivní pracovní pozici s osobní zodpovědností; -pracovní poměr založený jmenováním na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců; -možnost služebního bytu; -odměňování odpovídající významu funkce (11.platová třída, příplatek za vedení, nadtarifní složky dle dosahovaných výsledků, mimořádné odměny); -možnost seberealizace a dalšího profesního a osobního růstu; -adekvátní zázemí a solidní jednání ze strany vedení města. Předpokládané jemnování do funkce: 03/2025 Termín podání přihlášek: 31.1.2025 do 13.00 hodin Přihláška musí obsahovat údaje uvedené v příloze: K přihlášce připojte prosím: -strukturovaný životopis včetně údajů o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech uchazeče vztahujících se k hledané pozici; -motivační dopis; -koncepci řízení a rozvoje PSJ v rozsahu 2 stran A4; -čestné prohlášení o tom, že v rejstříku trestů nemá uchazeč žádný záznam (výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců je nutno doložit před jmenováním do funkce); -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (originál nebo úředně ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání bude nutno doložit před jmenováním do funkce). Písemné přihlášky spolu s požadovanými dokumenty zasílejte na adresu: -Městský úřad Jesenice, Budějovická 303, 252 42 Jesenice Uzavřenou obálku označte heslem:” Výběrové řízení-ředitel/ka PSJ”.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 552 640 767