SMERO, spol. s r.o.IČO: 25 527 886
Předpoklady
Nabídka
Místo výkonu práce
Komu a kde se hlásit
Prokesová Lenka
U Kyjovky 4000/9
69 501 Hodonín
Email: prokesova.l@smero.cz
Upřesňující informace
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska) Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI. o Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce. o Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov. o Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání. o Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy. o Administrativní práce na smlouvách s dodavateli. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu. o Mzdu dostanete vždy včas. o 5 týdnů dovolené. o Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123Kč / pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. o Kartu do obchodního řetězce. o Volné víkendy a svátky. o Samozřejmostí jsou zaměstnanecké slevy na zboží. Jaký je náš pracovník: o Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci. o Má výborné komunikační dovednosti. o Má vlastní nadhled a umí samostatně vykonávat práci. o Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý. o Ovládá práci na PC + MS Office. o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ. Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová