Asistent/ka manažera Hodonín - volná pracovní doba

AMAX, s.r.o.IČO: 26 312 549

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
Základní + praktická škola
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Sekretáři (všeobecní) (41200)
Administrativa
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
25. 11. 2024
Doba zaměstnání
od 1. 12. 2024
Počet hodin týdně
20
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 29 000
do 34 000
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Národní třída 3923/18a 69 501 Hodonín

Komu a kde se hlásit

Matulová Lenka

Národní třída 3923/18a

69 501 Hodonín

Email: personalni@amaxsro.cz

Telefon: 544 529 944

Upřesňující informace

Asistent/ka manažera Hodonín Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: ” telefonicky sjednávat schůzky ” plánovat časový harmonogram manažera ” všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: ” základní práci s počítačem a internetem ” svědomitě a pečlivě odvádět svou práci ” k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba ” příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: ” GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst ” dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu ” pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku) ” pracovní doba je pouze PO - PÁ 8:00-16:00 hod., víkendy a svátky u nás nepracujeme ” motivace denních dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů a dostanete proplacený celý den) ” dovolená až 28 dní ” benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění, pravidelné soutěže ” relaxační místnost včetně pitného režimu a kávy ” všechna školení jsou zdarma a to, co se naučíte, zúročíte jak u nás, tak i běžném životě ” dovolená ve firemním hotelu na Pálavě a v Bulharsku na Slunečném pobřeží ” snadná dostupnost z vlakového i autobusového nádraží - poloha v centru města Nástup dle dohody. Úvazek plný nebo zkrácený dle domluvy. V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis a my Vás budeme kontaktovat. Kontakt: Personální oddělení AMAX, s.r.o. Tel.: 544 529 940, 544 529 959 www. amaxsro.cz www.facebook.com/amaxsro Za účelem nabízení pracovních příležitostí a provedení výběrového řízení na vyhlášené pracovní pozice bude společnost AMAX, s.r.o., IČO: 26312549, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Souhlas uděluji na dobu, než pomine účel zpracování, a lze jej kdykoli písemně odvolat.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
30 362 880 734