Okresní soud v HodoníněIČO: 00 025 101

Předpoklady

Vhodné pro
Zdravé osoby
Souhlas se zaměstnáním pro
nezadáno
Minimální stupeň vzdělání
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadované obory vzdělání
nezadáno
Požadované jazykové znalosti
nezadáno
Požadované dovednosti
Práce s PC
Profese CZ-ISCO a obor
Inkasisté pohledávek a příbuzní pracovníci (42140)
Administrativa
Finance
Obchod a cestovní ruch
Další požadovaná povolání
nezadáno

Nabídka

Poslední změna
22. 4. 2025
Doba zaměstnání
od 1. 6. 2025
Počet hodin týdně
nezadáno
Počet volných míst
1
Směnnost
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah
Pracovní poměr - plný úvazek
Nabízené výhody
nezadáno
Mzda
od 21 530
do 30 920
Kč/měsíc

Místo výkonu práce

Velkomoravská 2269/4 69 501 Hodonín

Komu a kde se hlásit

Ing. Pokorníková Lada

Velkomoravská 2269/4

69 501 Hodonín

Email: lpokornikova@osoud.hod.justice.cz

Upřesňující informace

Okresní soud v Hodoníně hledá uchazeče na pozici referent/ka správy pohledávek a oddělení účtárny S předpokládaným termínem nástupu: červen popř. červenec 2025 Charakteristika pracovní pozice: - Referent správy pohledávek - Zajišťování činnosti v rámci fáze daňového řízení nebo správy jednotlivého druhu daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění; Vymáhání nedoplatků, penále a pokut. - Mzdová agenda – Výpočet výše platu, zajišťování výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, soudcům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění. - Platební styk s bankou u mandatorních výdajů; - Sestavování roční inventarizace; - Evidence závazků dle pokynů účtárny; - Zástup pokladny a evidence faktur; - Zástup přebírání platebních poukazů; - Ostatní související práce podle pokynů nadřízeného zaměstnance; Požadavky na uchazeče: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - trestní a morální bezúhonnost - pečlivost, spolehlivost a samostatnost - vysoké pracovní nasazení, odpovědnost, flexibilita - schopnost komunikace s lidmi - znalost práce na PC - zkušenosti a praxe z oblasti platebního styku, mzdové agendy či vymáhání pohledávek výhodou Co Vám nabízíme - pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu jednoho roku s možností prodloužení - pružnou pracovní dobu (pevný úsek 8:00 – 14:00 hod.; volitelné úseky 6:00 - 8:00 a 14:00 – 17:30) - 200 hodin (5 týdnů) dovolené, 5 dnů indispozičního volna - příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové připojištění - osobní rozvoj, účast na seminářích a vzdělávacích akcích. Termín k přihlášení: do 5. května 2025 včetně. Platové zařazení: Podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – příl. č. 1, v 8. platové třídě (tj. 21 530 až 30 920 Kč podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500 Kč. V souladu s ustanovením § 3 nařízení vlády č. 567/2006 Sb. v platném znění je zaměstnavatelem doplácen doplatek do zaručené mzdy, která činí 29 120,- Kč. Po zapracování možnost osobního příplatku. Přihlášky, spolu s níže uvedenými přílohami, doručte poštou, či elektronicky na adresu kontaktní osoby: Ing. Lada Pokorníková, ředitelka správy Okresního soudu v Hodoníně, tel. 518 307 227, e-mail lpokornikova@osoud.hod.justice.cz Požadované přílohy: - Motivační dopis - Strukturovaný profesní životopis - Kopie dokladu o dosažení požadovaného vzdělání. Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány. Další informace: • k ústnímu pohovoru budou pozváni pouze uchazeči na základě vyhodnocení písemných podkladů Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů. Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.

Zdroj

Kontaktní pracoviště ÚP ČR
Referenční číslo
31 141 120 755